ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 27 apr 2024 18:30




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: CL 644 - Prinsheerlijk
BerichtGeplaatst: 30 nov 2008 14:59 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 nov 2008 22:51
Berichten: 828
Woonplaats: Belgie
Dit is het tweede boekje dat ik van deze serie lees en net als het andere boekje was dit boekje weer top.

De hoofdpersonen zijn erg leuk en er zit veel humor in het verhaal. Het leest als een trein en ik was dan ook in een paar uur doorheen. Het enige negatieve aan het boekje vond ik het einde. Er is niet veel spanning en het gaat nogal snel. Het pistool wordt uit de moordenaar zijn handen geschoten, de moordenaar komt onder schot te staan en de politie komt binnen. Dat vond ik wel jammer.

Toch geef ik dit boekje een 9 want ik heb het met plezier gelezen.

Chantal (Kiara) d.d. 13-10-2006

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Dit boekje is inderdaad een aangenaam boekje om te lezen.

De held Stephan is een erg vrolijke leuke man, de heldin een is niet heel bijzonder. Een beetje teveel met zichzelf bezig soms. Kortom dat het verhaal zo leuk is, komt niet door de twee hoofdpersonen, hoe raar dit ook klinkt. De hoofdpersonen zijn eigenlijk een beetje saai.

Door het verhaal heen, lopen eigenlijk nog een paar bijverhalen. Het verhaal van fancy's zusje Belle en prins Mikhal, het verhaal over de rozenmoordenaar en het verhaal van Alexander en fancy's zusje Raven. De laatste genoemde houdt eigenlijk het hele verhaal op peil. Dit meisje doet me verlangen naar het helaas nog niet geschreven vervolg! Dit meisje heeft net als alle flambeau's zusters bijzondere gave. Alleen die van haar zijn erg sterk en daarbij is ze zelf ook niet mis. Ik neem echter aan dat Grasso helaas eerst het verhaal van Belle en Mikhal zal schrijven en daarna pas aan Raven zal beginnen. Jammer jammer! Maar ja geduld is een schone zaak.

Het einde is inderdaad nogal makkelijk. Het liet je ook achter met de vraag: Waarom deed de rozenmoordenaar het en vooral waarom op deze manier. Dat kom je dus niet te weten en daar baal ik wel van. Ook het apart roepen van Raven door Alexander maakte je nieuwsgierig. Wat is daar nou gezegd?

Kortom een paar haperingen in dit boekje. Wat verder heel aangenaam was.

Mijn cijfer: 7,5

Maaike d.d. 17-10-2006

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Ik vindt hem een 8,5 waard. De andere delen vond ik net wat spannender.

Sonja1982 d.d. 20-10-2006

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Dit boekje vind ik net zo goed als de rest van de serie. Het leest lekker weg.

Stephan is een stoere Russische prins en Fancy is de bastaard van een hertog en is operazangeres.
Fancy wordt bedreigd door het 'rozenmonster' die het heeft voorzien op operazangeressen en actrices.

Stephan wordt in één klap verliefd op Fancy. Fancy wil er niets van weten. Haar moeder was vroeger namelijk in de val gelopen door verliefd te worden op een hertog. Hij heeft haar (na de geboorte van zeven dochters) verlaten en niks meer van zich laten horen.

Het is een mooi liefdesverhaal en het leest echt heerlijk weg, maar dat is bij alle boekjes van deze schrijfster.

De bijrollen vind ik erg leuk. Vooral Fancy's zussen. Ze hebben allemaal iets speciaals. Echt leuk was Raven en de hond Puddles.

Het is wel het leukste dat je eerst de voorgaande delen leest. Begin dan met de Douglaszusjes, de nummers 425, 475, 559.

Ik zou zo zeggen: geniet ervan! Ik heb dat ook zeker gedaan.

Cijfer: 9.

Jocelyn d.d. 16-07-2007

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Dit konden mijn eigen woorden zijn en ik ben het hier helemaal mee eens. Weer een geweldig boekje!

Beoordeling: 9.

Nicole d.d. 14-09-2007

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Ik vond het super om te lezen. Het had redelijk wat humor.

Mijn beoordeling 9,5.

Denise d.d. 20-06-2008

-----------------------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling