ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 27 apr 2024 07:08




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 30 nov 2008 14:48 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 nov 2008 22:51
Berichten: 828
Woonplaats: Belgie
VERSCHRIKKELIJK!
Ik had al geschreven in "Wat lees je nu" dat ik er niet doorheen kon komen. Nou, da's zo gebleven! Heel erg jammer van al die zinnen die maar geen vat op me kregen.
Het verhaal van de twee weggelopen contractarbeidsters Hayley en Darryl (zusjes) begint in 1762 in Philadelphia. Zij vragen hulp aan de knappe Conn Merritt en krijgen die (natuurlijk). Beiden mogen in zijn huishouden werken. Ze geven valse namen op. Er komt een huwelijk (staat op de achterflap, dus ik verraad niets). Hayley heeft het ook op dat punt bij mij gedaan, want terwijl ze dus wel met Con trouwt, durft ze niet haar echte naam (en dus de waarheid) te vertellen.
Toen kreeg ik helemaal de negatieve vibraties op blz. 218: 'Je bent helemaal van mij' jubelde hij. Welke echte vent jubelt er nou? Ja, misschien als hij per ongeluk in z'n kruis wordt geraakt (sorry hoor...).
De enige reden dat ik het boek heb uitgelezen is omdat ik de schrijfster een kans wilde geven. Oké, even een opleving toen Con eindelijk jaloers werd (emoties), maar toen was het boek al bijna uit!
Jammer, want van zo'n onderwerp als dit boek heeft zou je een geweldige spannende roman kunnen maken!
Nee, EG mag blij zijn dat ik nooit cijfers geef, anders zou ze misschien de moed verliezen en nooit meer proberen een beter boek te schrijven!

Hanny d.d. 14-07-2005

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Er is een beetje erotiek, genoeg spanning. Voorts is er eigenlijk niet veel te vertellen, het verhaal is zwakjes en voorspelbaar, de dialogen stellen niet veel voor.

Cijfer: 5

Martine d.d. 26-12-2010

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling