ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 27 apr 2024 08:38




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: CL 462 - Eindelijk vrij
BerichtGeplaatst: 30 nov 2008 13:22 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 nov 2008 22:51
Berichten: 828
Woonplaats: Belgie
Leuk boekje. Hij is erg leuk. Zij in het begin wat afstandelijk maar dat komt in de loop van het boekje helemaal goed. Vooral de "ontknoping" vond ik erg leuk.

Hélène d.d. 25-04-2004

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Helemaal mee eens, ik vond hem ook erg goed. In mijn dbase staat het volgende:
Grenst aan beregoed. Een goed verhaal, een geweldig leuke relatie tussen de held en de heldin. Hij is echt heel leuk en zij is gewoon aardig en intelligent. Waarom dan niet beregoed? Waarom zij zich zo onder druk laat zetten door de kwade peer wordt nooit duidelijk (in mijn dbase staat hier nog iets bij, maar dan zou ik de plot verraden en dát is niet leuk).

Mijn cijfer: 8

Petra d.d. 25-04-2004

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Er zijn maar weinig boeken die ik echt slecht vind, en deze hoort daar niet bij :-). Echt geweldig!! Ik hoop dat er een soort vervolg op komt over één van zijn vrienden!

Anna d.d. 18-06-2004

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ziezo... Ik heb weer eens een volkomen andere mening...
Ik vond dit echt een oersaai geval, heb me er werkelijk doorgeworsteld. Ben bijna twee weken met dit boekje bezig geweest en ter vergelijking: Sabrina van JL is op twee dagen (waarbij ik dan nog eens niet thuis was maar op stage) bijna uit.
Ik vond dit boekje niks hebben, geen spanning, geen humor, geen erotiek. Bah... de laatste 50 blzn. werd het wat beter, maar goed noem ik toch nog anders!
Al moet ik wel zeggen: wat een prachtige taalkundige zinnen!!! Ligt het aan de schrijfster of aan de vertaling? In elk geval taalkundig, lyrisch of hoe dan ook gezien meesterwerkjes van zinnen, woordkeuze....

Mijn cijfer: 5 (voor de prachtige taal)

Frenia d.d. 04-07-2004

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Schitterend origineel verhaal, mysterieus en intrigerend, op een meeslepende manier onthult India langzaamaan haar verleden aan South. South vormt samen met zijn vrienden North, East en West de kompasclub opgericht tijdens hun schooltijd. De slechterik in het verhaal was lid van de sociëteit van bisschoppen, de vijanden van de kompasclub. Dit tweede verhaal in de reeks overlapt het vorige gedeeltelijk. Het verhaal bevat de nodige erotiek en spanning. Wat India’s verleden is valt helemaal niet te voorspellen, het boek kent dan ook een onverwachte ontknoping.

Cijfer: 8

Martine d.d. 23-06-2008

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dit is het verhaal van South en India. India is een gevierd actrice in het theater en een sterke, onafhankelijke vrouw. Ze voelen zich sterk tot elkaar aangetrokken, maar door het verleden van India en doordat ze beïnvloed wordt door iemand die totaal gestoord is, kan ze niet toegeven aan haar gevoelens voor South. Hij zou eens het volgende doel van de moordenaar (kunnen) zijn … Omdat South voor haar leven vreest, ontvoert hij haar en neemt haar mee naar een huisje op het platteland. Hier beginnen ze een verhouding.

Waanzin, obsessie, tatoeëring, drugs en moord zijn allemaal deel van het verhaal. Mensen zijn niet wie zij lijken en de redenen voor de moorden worden pas duidelijk op het eind van het verhaal.

Bij dit boekje duurde het een tijdje voordat ik echt in het verhaal zat, want het was anders dan anders., maar uiteindelijk was ook dit boekje zeer de moeite waard.

Mijn beoordeling: goed/heel goed.

Miriam d.d. 17-05-2007


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling