ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 27 apr 2024 14:56




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 30 nov 2008 13:17 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 nov 2008 22:51
Berichten: 828
Woonplaats: Belgie
Een "vet" boek, om in de termen van mijn dochter te blijven. Leest lekker vlot en alles klopt aan dit boek. Leuke held, leuke heldin, origineel verhaal.

Hélène d.d. 16-09-2004

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dit verhaal maakt deel uit van een serie van drie boekjes. Het is heel goed geschreven. Zowel het mannelijk als het vrouwelijk hoofdpersonage groeien doorheen het boek. Fantastische beschrijving en verwoording van hun liefde, en de uiting ervan, voor elkaar. Erg leuk einde!!

Mijn cijfer: 8+

Sara d.d. 01-07-2005

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Het is een leuk verhaal dat zorgt voor een paar uurtjes vermaak. Colin is een heerlijke vent en Mercedes is een leuke vrouw die helaas door haar oom danig onder druk gezet wordt. Stukje bij beetje wordt het verleden van Colin duidelijker en ook dat van Mercedes.
Het einde van het boek is echt super leuk. Ik kon niet wachten om aan het vervolg te gaan beginnen, wat ik natuurlijk ook meteen gedaan heb.

Mijn cijfer: 8

Mascha d.d. 21-01-2007

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Een zalig boekje, meer kan ik er niet over zeggen hihihihihihi. Nee, echt een heerlijk verhaal.
Colin is een zalige man die er veel aan doet om zijn doel te bereiken, Mercedes is dan ook één van zijn doelen geworden. Mercedes is een dappere geweldige vrouw die al veel leed in haar leven heeft gekend. Het is dan ook erg mooi om te lezen hoe ze steeds beter met elkaar kunnen omgaan.

Ik vind het een erg sterk mooi verhaal, spannende momenten, mooie romantiek, geen moment verveeld.
Ik ben dan ook bijzonder nieuwsgierig naar de twee vervolgdelen.

Beoordeling: 9

Nicole 3 d.d. 16-04-2008

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Het is een interessant verhaal met vele wendingen, intrige en moord. Colin Thorne wint na een weddenschap het landgoed van de oom van Mercedes Leyden. Mercedes wordt door haar oom mishandeld, toch is ze geen slachtoffer, ze is een sterk personage. Colin is op zoek naar zijn 2 jongere broers die hij sinds hun verblijf in het weeshuis niet meer heeft gezien, de 2 broers zijn trouwens hoofdpersonage in de volgende 2 delen van deze reeks. Het verhaal zit goed in elkaar, Colin en Mercedes kunnen aanvankelijk helemaal niet goed met elkaar opschieten, er is heel wat vuurwerk tussen die twee, toch zijn ze voor elkaar gemaakt, ze hebben immers een soortgelijke achtergrond. Erotiek is er pas naar het einde toe.

Cijfer: 7,5

Martine 20-12-2010

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling