ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 28 maart 2024 11:03




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 30 nov 2008 13:37 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 nov 2008 22:51
Berichten: 828
Woonplaats: Belgie
Dit boekje vond ik vervelend om te lezen. Hij was best wel saai en langdradig. Er zaten best wel domme dingen in vooral de namen van hem en zijn vrienden waren alsof je niks beters kan verzinnen North East South West. Ik vond de heldin in het begin heel erg leuk. Daarna werd ze wat rustiger en vond ik haar minder leuk. Soms negeerde ik haar gewoon in het boekje tot ik op het punt kwam dat ik eigenlijk hem ook ging negeren. Ik heb er maar snel een eind aan gebreid.
Het verhaal was heel erg slap. Nee dit boekje vond ik niks aan.

Erotiek: zat er wel in (tot vervelends aan toe)
Humor: heb in het begin om haar gelachen
Spanning: Totaal niet
Cijfer: 5,0

Chickening d.d. 14-11-2006

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Het verhaal komt wat traag op gang en het is niet zo uitgesproken intrigerend en mysterieus als zijn twee voorgangers. Toch is het boeiend geschreven met pittige dialogen. Wederom ontbreekt de erotiek niet. Ook dit verhaal overlapt de twee vorige, maar de schrijfster vertelt dit vanuit een heel ander standpunt en valt dus niet in herhaling.

Cijfer: 7

Martine d.d. 23-06-2008

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Het verhaal kwam traag op gang. Op de helft begon er wat te gebeuren.

Cijfer: 7,5

Denise d.d. 25-06-2008

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Door hetgeen wat ik in de voorgaande delen van deze serie al had gelezen over East en Sophia, had ik hele hoge verwachtingen van dit boekje. Maar het duurde een tijdje voordat het verhaal me echt kon boeien. Uiteindelijk kwam het toch allemaal goed met de actie en romantiek …

Mijn beoordeling: goed.

Miriam d.d. 17-05-2007

-----------------------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling