ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 28 maart 2024 23:34




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 30 nov 2008 13:14 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 nov 2008 22:51
Berichten: 828
Woonplaats: Belgie
Jeetje, jeetje, jeetje ....... Wat een pracht van een boek!!! Ik heb hem gisteren uitgelezen, en ik heb gejankt dat het niet meer normaal was.
Het verhaal gaat over een kerel, Henry, die trouwt met een lelijk en dik meisje om een huis (deel van zijn erfenis) in handen te kunnen krijgen. Het meisje, Anne, is tot over haar oren verliefd op die knappe Henry, de enigste man die naar haar omkijkt. En als hij haar ten huwelijk vraagt, heeft ze helemaal niet door dat dat alleen maar is omdat ze een gewillig slachtoffer is.

Nu zit het zo, dat huis speelt een belangrijke rol doorheen het verhaal. Henry wil het huis hebben om het te redden, want het staat op een klif en kan elk moment in zee storten. Zijn opa wil niet dat Henry het huis redt. En het is die opa die mij heeft laten janken als een klein kind! Dat ander verhaal, hoe Henry en Anne tegenover elkaar staan was leuk, daar niet van... Want Henry scheidt van Anne, waarna zij wraak wil nemen op hem. Ze wordt een schoonheid, en valt vele kilo's af. Zodat, wanneer ze na 2 jaar opnieuw in Henry's leven verschijnt, hij haar niet meer herkent.

Maar die opa!!! ... Verdomme toch, wat een tragisch verhaal!!! Hij wordt door Henry beschouwd als een kille, harteloze, ouwe zak... Maar ik had die man zo graag in mijn armen willen nemen! Argh!!! Het leek zo echt, alsof ik er ook bij was enzo, en alles heb zien gebeuren... Eigenlijk, nu ik erover nadenk, het zou 'n super film zijn....

Echt, dit verhaal heeft mij zo erg aangegrepen... ik kan het maar niet uit mijn hoofd zetten... wat een personages!!!!!

Fester d.d. 06-07-2006

---------------------------------------------------------------------------------------------

Ja, ik kan mij deze nog haarscherp herinneren. Ik vond de verhaallijn rond dat huis eigenlijk mooier dan het liefdesverhaal. Daarom zal het waarschijnlijk ook een goede film kunnen worden. Het liefdesverhaal vond ik goed, maar minder. Want een vent die met me trouwt, omdat ik makkelijk te dumpen ben... en als ik dan terug kom als een van de mooiste vrouwen en me dan wel willen.... grgrgrgrgr nee, dat gaat er bij mij niet in en dan vind ik het toch best wel oppervlakkig. Maar goed gaande weg begin je het te snappen en heb je minder zin om hem zijn nekkie om te draaien en die van opa ook. Een verrassend verhaal met een onverwachte twist en dat maakt het een goed verhaal.

Marisa d.d. 06-07-2006

---------------------------------------------------------------------------------------------

Fantastisch verhaal met heel wat emoties en spetterende dialogen. Nevenpersonages Alex en Beatrice die ook verliefd worden zorgen voor extra verwikkelingen. Erotiek is er pas op het allerlaatst, maar meer zou in dit verhaal niet gepast zijn.

Cijfer: 9

Dit is inderdaad het gedroomde scenario om er een film van te maken!

Martine d.d. 31-01-2008

---------------------------------------------------------------------------------------------

Allemaal goede beoordelingen zie ik. Nou ik was niet ondersteboven van dit boekje. Ik vond het echt wel vergezocht.
Het verhaal van de 'grootvader' was wel ontroerend.

Mijn beoordeling: 7

Denise d.d. 05-10-2008

---------------------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling