ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 27 apr 2024 16:25




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: CL 684 - Dubbelspel
BerichtGeplaatst: 30 nov 2008 13:06 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 nov 2008 22:51
Berichten: 828
Woonplaats: Belgie
Dit vind ik het beste verhaal van de vier die ik tot hiertoe las. Het verschilt met de vorige omdat er eerst een huwelijk is en dan pas passie en daaropvolgend ruzie.
Lawrence doet zich voor als een verlegen man, maar als Lark erachter komt (na het huwelijk) dat dat niet het geval is, barst de bom.
Een pakezel zorgt voor de humoristische noot, de snobistische vrouw van de kruidenier doet ook een komische duit in het zakje.

Marleen d.d. 28-05-2008

--------------------------------------------------------------------------------------------

Amerika 1890. Lark is de tweelingzus van Lacey uit CL 678. Larado is in feite een naïeve idioot. Nadat ze beiden bij een bankoverval betrokken raakten, gaan ze ieder hun eigen weg. Een tijd later komt Lark, die zich ondertussen uitgeeft voor haar tweelingzus Lacey, aan in een Texaans stadje waar Lawrence Witherspoon sheriff is. Die lijkt als twee druppels water op Larado en blijkt diens tweelingbroer te zijn. Al snel trouwen Lacey (Lark dus) en Lawrence en dan komt Lark erachter dat… wat dat is, kan je al snel raden.

Ik vond de hoofdpersonages niet sympathiek. Lark heeft een hele familie waarop ze kan rekenen toch gedraagt ze zich alsof ze alleen op de wereld is. Lawrence, nee, een held is hij niet. Niet dat dat moet, maar toch had ik meer van hem verwacht, hij is een grote teleurstelling. Het enige wat het verhaal wat oppept is de ezel.

Cijfer: 4

Martine d.d. 18-02-2012

--------------------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling