ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 28 apr 2024 15:12




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: CL 678 - Vurige strijd
BerichtGeplaatst: 30 nov 2008 13:05 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 nov 2008 22:51
Berichten: 828
Woonplaats: Belgie
Dit vind ik het minste van de vier verhalen. Na een tijdje begon het bekvechten me te vervelen. Maar op een gegeven moment komt er wat meer actie en minder ruzie voor, zodat het weer genietbaar wordt. Bovendien vind ik Blackie geen naam voor een held, maar eerder voor een hond. Er komt een meestal slapende hond voor in het verhaal: Lively en een Perzische kat, Precious. Kokkie uit het vorige verhaal komt hier ook in voor en die begint een restaurant. Hij blijkt nog succes te hebben ook, maar dat is eerder door de omstandigheden van het verhaal dan door zijn kookkunst.
Lacey (en haar tweelingzuster uit het volgende verhaal) zijn aangenomen door de vader van Ace uit het vorige verhaal.

Marleen d.d. 28-05-2008

--------------------------------------------------------------------------------------------

Oklahoma 1889. Lacey Durango en Blackie O’Neal komen gelijktijdig aan in een nieuw stadje. Ze betwisten elk eigendomsrecht over hetzelfde stuk grond. Blackie wil een saloon met hoeren; Lacey wil een krant. Beiden staan lijnrecht tegenover elkaar en ze proberen elkaar steeds de loef af te steken, het gaat er dan ook bitsig aan toe, soms ronduit vijandig.

De vijandigheden tussen beiden zijn er te over, ik vond het niet plezierig om ze te lezen. Lacey is geen aangenaam personage, ze zit vol vooroordelen en duldt niets minder dan perfectie. Ik vond ook dat er geen magie was tussen Blackie en Lacey; het ‘knettert’ nergens.

Cijfer: 5

Martine d.d. 18-02-2012

--------------------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling