ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 27 apr 2024 18:11




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 30 nov 2008 13:00 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 nov 2008 22:51
Berichten: 828
Woonplaats: Belgie
Heel goed boekje! Het gaat over indianen, dat is wel even wennen. Maar een goed verhaal over eer en trouw.
Lusa is heel modern, sterk en heeft veel liefde voor haar broer. Talako is een (heerlijke) man van eer en moet haar broer opsporen. Een dilemma voor hem omdat zij (natuurlijk) zo verleidelijk is en hem min of meer tegenwerkt.
Heel spannend boek tot het laatste moment. Je wilt weten hoe alles nu eigenlijk in elkaar zit. Een onverwachte spannende ontknoping. Zou een mooie film zijn :-)

Mijn beoordeling: heel goed, een aanrader (als je van indianenverhalen houdt)

Monique d.d. 04-09-2005

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik ben absoluut geen fan van indianenverhalen, ik vind het zo moeilijk me in te leven in zo'n verhalen. Ik ben namelijk geen indiaanse, ik weet maar weinig van hun cultuur en om eerlijk te zijn, kan ik me bij zo'n verhalen niet voorstellen dat ik de heldin ben... En dat zoek ik nu eenmaal graag in verhalen. Maar toch... dit boekje.... Ja, echt, fantastisch!
Dus ook als je niet van indianenverhalen houdt, toch even proberen.

Sara d.d. 04-09-2005

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Een mooi indianenverhaal: trouw en eer staan heel centraal in dit boekje. Lusa is een indiaans meisje met veel pit. Zij streeft er erg naar de indiaanse gewoontes te doorbreken. Dit gaat echter niet erg makkelijk, aangezien haar vader een echte eergevoelige man is.
Als haar jongere, verwende broer in de problemen komt, krijgt ze te maken met Talako, een indiaan in hart en nieren, die zijn eer boven alles plaats. Als Talako achter haar broer aan gaat, zit er voor Lusa niets anders op dan hem te volgen en waar ze me kan er voor te zorgen dat hij in zijn doel gehinderd wordt.
Een spannend verhaal tot op de laatste bladzijde.

Beoordeling: 8

Nicole d.d. 20-02-2008

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling