ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 28 apr 2024 02:44




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: CL 357 - Apachentranen
BerichtGeplaatst: 30 nov 2008 12:59 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 nov 2008 22:51
Berichten: 828
Woonplaats: Belgie
Zoals de titel het al verraad gaat het over indianen. Ik vond het een leuke candlelight om te lezen. Hij is meteen verliefd op haar alleen gaat zij met iemand anders trouwen. Bij toeval overvalt hij haar rijtuig en dan begint het balletje te rollen. Er werd in deze candlelight niet veel ingegaan op de gebruiken van de indianen alleen dan over de legende van apache tranen. Kwa harstocht valt het mee en moet je wachten tot aan het einde van het boekje. Ik vond het een leuk boekje om te lezen.

Mijn cijfer: 7,5

Jacquelien d.d. 09-08-2004

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Indianen verhalen trekken mij niet altijd, maar er zitten toch vaak geweldige verhalen tussen die ik echt niet had willen missen, dus heb ik deze gekozen... helaas was dit niet zo'n topper. Op zich is het een goed verhaal, ware het niet dat de manier waarop Cougar haar in het begin behandeld mij vreselijk tegenstaat... hij noemt haar "slaaf" en "hond" (ketent haar ook vast enzo!) en probeert haar, net als Philip, klein te krijgen. Alsof ze niets is. Maar gelukkig krijgt de liefde van Cougar de overhand en komt alles nog goed, maar niet vóór er nog van alles gebeurt!

Mijn cijfer: 6-

Nol d.d. 09-12-2005

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Wat een heerlijk verhaal. Ik houd meestal niet van indianenverhalen, maar Apachentranen is het lezen zeker waard!

Mijn cijfer: 7,5

Alinda d.d. 28-03-2006

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Arizona 1881. Libbie Winters is bijna blut. Ze moet van haar voogdes trouwen met luitenant Phillip Van Harrington. In het fort waar hij werkt ontmoet ze de halfbloed, verkenner, Cougar. Cougar voelt zich onmiddellijk tot haar aangetrokken en geeft haar een halsketting als geschenk, de zogenaamde Apachetranen. Als Phillip het te weten komt van de ketting zweert hij Cougar te doden. Enkele maanden later komt Libbie erachter dat Cougar opgehangen gaat worden, ze gaat hem zo snel mogelijk te hulp. Cougar is echter vrij en hij ontvoert haar.

Ik vond het niet zo’n schitterend verhaal. Libbie en Cougar zijn een groot deel van het verhaal niet samen en zijn ze dat wel, dan is ze zijn gevangene. Libbie is ook bijna altijd bezig met ontsnappen en terugkeren naar de beschaving. Pas op het einde kiest ze voor Cougar. Erotiek is er dus ook pas op het einde.

Cijfer: 5

Martine d.d. 10-02-2012

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling