ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 28 maart 2024 16:48




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: CL 734 - Een zedig plan
BerichtGeplaatst: 30 nov 2008 13:07 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 nov 2008 22:51
Berichten: 828
Woonplaats: Belgie
Als Lilian Primm hoort dat ze de helft van een hotel in Texas heeft geërfd, is ze zeer opgetogen. Ze heeft er namelijk schoon genoeg van de jongedames van Boston manieren bij te brengen en vertrekt dan ook spoorslags naar Fort Floppett.

Eenmaal aangekomen moet ze diverse teleurstellingen incasseren.
Zo blijkt 'The Texas Lily' geen hotel, maar een onvervalst bordeel te zijn.
Bovendien is Brad O'Neal,niet van zins om ook maar iets aan de bedrijfsvoering te veranderen.

Lilian laat het er niet bij zitten en doet er alles aan om Brads lieftallige dames voor haar zedige plannen te winnen. Intussen stelt Brad zich een ander doel: hij wil de hartstocht ontketenen die achter Lilians façade van preutsheid schuil gaat ...

Weer een heel mooi boekje van Georgina Gentry met heel veel humor. Er gebeuren diverse dingen (zoals een moord en een brand).

Van mij krijgt dit boekje een 8.

Newfie-fan d.d. 19-02-2008

--------------------------------------------------------------------------------------------

Of Brad een broer of halfbroer is uit CL 678 wordt niet gezegd, maar vaagweg geïnsinueerd (vader O'Neal heeft zowat overal onwettige kinderen rondlopen). Verder is er geen enkele overeenkomst met de figuren uit de vorige verhalen.

Lillian slaagt erin zowat elke slag thuis te halen, behalve de laatste: ze valt voor de charmes van Brad.
Humor is er in de vorm van Herman de geit en de majoor van het fort, die rozen kweekt met veel succes en het regimentsorkest leidt met heel wat minder.

Marleen d.d. 28-05-2008

--------------------------------------------------------------------------------------------

Amerika 1880. Een vrij voorspelbaar verhaal over Lillian Primm, een deftige 32-jarige dame die een bordeel erft. Natuurlijk is er ook een partner: Brad O’Neal, die haar wil uitkopen. Lily laat dat niet toe en tovert het bordeel om in een hotel.
Het is wel een aangenaam verhaal. De woordenwisselingen tussen Lily en Brad zijn subliem. De eerste kus laat lang op zich wachten, de weinige erotiek nog langer. Lily beschikt over een groot doorzettingsvermogen. Ze overdondert Brad helemaal. Er komt ook wat humor voor in het boek. En als belangrijkste nevenpersonage is er luitenant Fortenbury, die Lily het hof maakt
Het is een op zich staand verhaal, doch alle boeken van Georgina Gentry zijn wel op een of andere manier aan elkaar gelinkt, in dit geval via O'Neal.

Cijfer: 8

Martine d.d. 16-08-2012

--------------------------------------------------------------------------------------------

Omdat ik een waanzinnige fan van het Wilde Westen ben, heb ik uiteraard alle Georgina Gentry's gekocht.
Na twee stuks heb ik de handdoek in de ring gegooid.
Dit is geen kost voor mij... en dan hoef ik niet eens uit te leggen waarom!
In mijn ogen zijn cowboys ruige hunks die er niet vies van zijn... eh... paarden..., schieten... etc. etc.

Geen Gentry meer voor mij.

Christy d.d. 16-08-2012

--------------------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling