ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 27 apr 2024 19:00




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 30 nov 2008 12:46 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 nov 2008 22:51
Berichten: 828
Woonplaats: Belgie
Ik vond dit weer een erg leuk boek. Zelfs nog leuker dan het eerste deel (en dat had ik al een 10 gegeven, oké nu een 9 dan).

Josie is heerlijk doortastend, maar onder al die bravoure en stoerdoenerij is ze eigenlijk nog wel eens onzeker. Stephen is een enorme losbol geweest, totdat hij de titel van graaf erft en hij zijn leven wil beteren. Op zo'n lastpak als Josie zit hij dan ook niet te wachten, maar ze sleept hem mee in een avontuur waar zijn hart sneller van gaat kloppen (en dan voornamelijk door Josie).

Erotiek is goed, leuke spiegelscène. Spannend verhaal met een zoektocht naar een schat. De nichtjes komen er weer in voor als hechte vriendinnenclub.

Beoordeling: 9

Saskia d.d. 29-06-2008

----------------------------------------------------------------------------------------

Ik vond dit boekje heel geweldig! De karakters zijn mooi neergezet en ik heb zelfs een paar tranen gelaten bij het lezen.
Ik vind dit boek een aanrader als je van verhalen met avonturen houdt.
Alhoewel het einde wel een beetje voorspelbaar was, is het een uitstekend verhaal geworden. Ik vind het verhaal beter dan deel 1.

De hoofdrolspelers en de nichtjes hebben het weer goed gedaan. Ik heb eigenlijk niets op het boek aan te merken.

Cijfer: 10

Chickening d.d. 22-03-2009

----------------------------------------------------------------------------------------

Josie is vastbesloten om 1: De schat te vinden van haar grootvader en 2: Een minnaar te nemen.

Wie die minnaar moet worden daar is ze zo uit, haar buurman, de nieuwe graaf Stephen Doubleday, de kleinzoon van de compagnon van haar grootvader. Zo kreeg ze ook twee vliegen in een klap en haar minnaar en een manier om bij de tweede helft van de schatkaart te komen, die naar alle waarschijnlijkheid bij hem in huis verstopt moet zijn.

Een huwelijk is uitgesloten, aangezien de beide families al jaren in een soort oorlog leven.

O, wat had ze haar plannetje goed uitgedacht, tot het natuurlijk niet liep zoals ze verwacht had...

Mooi verhaal , twee heerlijke hoofdrolspelers die hun passie goed kunnen delen. Leuk plot vond ik.
Zéker zo'n mooi verhaal als het eerste deel.

Beoordeling: 8,5

Nicole d.d. 03-04-2009

----------------------------------------------------------------------------------------

Engeland 1811. Josie Hale, kleindochter van een piraat, is vastbesloten diens verloren schat op te sporen. Hulp krijgt ze van Stephen Doubleday, de graaf van Westman en tevens kleinzoon van de piraat die de compagnon was van Josies grootvader. Er heerst heel wat vijandigheid tussen beide families. Josies grootvader wordt er immers van verdacht Stephens grootvader vermoord te hebben.
Josie is een zeer zelfzeker personage, ze weet wat ze wil, ze is al sinds haar jeugd geobsedeerd door de schat. Stephen is het zwarte schaap van zijn familie, hij heeft een jongedame geruïneerd en is verantwoordelijk voor vele schulden. Een schat zou dus zeker van pas komen.
Er is een mooie opbouw van de relatie tussen beiden, erotiek komt meer dan genoeg aan bod, af en toe wat humor en naar het einde toe wordt het spannend.
Dit verhaal loopt gedeeltelijk gelijktijdig met het vorige deel in deze reeks: CL 728.

Cijfer: 8,5

Martine d.d. 04-09-2012

----------------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling