ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 27 apr 2024 20:07




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 30 nov 2008 12:44 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 nov 2008 22:51
Berichten: 828
Woonplaats: Belgie
Pff ...in één ruk uitgelezen! Heerlijk boek! Wel rode oortjes ...veel erotiek!

Londen 1811. Catherine Fullbright wordt door haar wrede vader gedwongen om te trouwen met Quint Childers, de verloofde van haar zus. Ze zijn allebei gedrogeerd en worden de volgende dag naast elkaar wakker. Quint wilde een huwelijk om zijn politieke carrière een boost te geven en Catherine wilde nooit trouwen, ze is bang voor mannen omdat ze haar hele leven mishandeld is door haar vader. Maar Quint besluit er het beste maar van te maken en hoe!! Smelt ... hij is zo lief en zorgzaam voor haar. En Catherine bloeit op tot een mooie, zelfverzekerde vrouw. Even lijken zijn politieke aspiraties nog roet in het eten te gooien maar ...eind goed, al goed!

Dit is deel 1 van een serie. De hartsvriendinnen van Catherine zijn geweldig grappig en ontroerend in dit boek en komen terug in de vervolgserie. De vader en zus van Catherine zijn wreed en slecht maar boontje komt om zijn loontje! Erotiek is goed, leuke en grappige dialogen en veel grappige scènes. Ik heb regelmatig zitten schaterlachen!

Beoordeling: 10

Saskia d.d. 13-01-2008

---------------------------------------------------------------------------------------

Ja, best een leuk verhaal, maar eerlijk gezegd niet meer dan dat.
Die lachsalvo's zijn bij mij niet op komen borrelen, jammer jammer.
De nichtenclub was wel erg leuk zoals ze elkaar door dik en dun steunden.
De grote afwezige in het verhaal waren de ouders van Lord Valentine en dat is heel vreemd en onlogisch.

Mijn cijfer 7-

Sammy d.d. 14-01-2008

---------------------------------------------------------------------------------------

Ik vond het een zeer leuk verhaal, alhoewel ik er wel een tijdje over deed tot ik er helemaal doorheen was. Ik zat me mateloos te irriteren aan het familie van Catherine, vooral haar ouders. Met Elizabeth heb ik medelijden, hoe krengerig ze zich ook gedroeg. Ik wil eigenlijk wel een verhaal van haar lezen maar dat zal er wel niet in zitten.
Haar nichtjes waren heel erg grappig, maar soms wat kinderlijk in mijn ogen. Ik ben ook zeker benieuwd naar hun verhalen die er denk ik wel aan komen.

De helden waren fantastisch neergezet. Catherine was heel integer en charmant en een echte maagd. Ik vond haar een mooi karakter hebben. Quint Childres was een lieve, bijna zeldzame, held in zo'n romannetje. Ik heb niks op hem aan te merken. Het verhaal op zich was ook wel nieuw voor me. Ik vond alleen vervelend dat Quint Catherine niet geloofde.
De erotiek was inderdaad om rooie oortjes van te krijgen, allemaal heel romantisch!

Cijfer: 9

Chickening d.d. 20-07-2008

---------------------------------------------------------------------------------------

Ik vond het een erg leuk boek. Ik ben het helemaal eens met de beoordeling van Chickening. Ik vond de scène op het bal met Elizabeth en de punch een beetje slap. Ik had wel een heftigere confrontatie verwacht.
Maar toch zeker een aanrader!

Mar d.d. 16-08-2008

---------------------------------------------------------------------------------------

Ik vond hem heel leuk, het las lekker weg. Valentine intrigeerde mij enorm. Eerst heel terughoudend en daarna juist weer heel open. Alleen van Catherine kreeg ik soms geen hoogte. Ze is voor van alles bang en vindt zichzelf lelijk. Valentine laat haar inzien dat dat niet zo is.

Haar zus en vader zijn echt te erg voor woorden, niet normaal! Die ga je pas echt haten.

De nichtjes van Catie zijn erg komisch en nieuwsgierig. Het leukt het verhaal aardig op. Het tweede boek van de serie gaat over Josie en deel drie over Maddie en Ashley samen. Lijkt me erg verfrissend.

Cijfer: 8

Chantal d.d. 20-08-2008

---------------------------------------------------------------------------------------

Ik moet zeggen dat het boek me niet veel deed. Ik had juist een ander heel goed boek uit en dan was dit eigenlijk een afknapper!
Ik vond het nogal een simpel verhaal eigenlijk en simpel geschreven. Het leest wel vlot, maar ook niet meer dan dat!
De nichtenclub was wel leuk, maar nogal kinderachtig. En catherine die totaal geen zelfvertrouwen had, was eigenlijk nogal tegenstrijdig: ze durft niets, maar dan ineens spreekt ze op het bal haar toekomstige zwager aan, knevelt ze haar zus ...

Ik vond het eigenlijk ook niet humoristisch, de enige leuke scène vond ik toen ze in de herberg stiekem naar een vrijend koppeltje aan het loeren waren.
Het boekje is goed om een namiddag te vullen, maar ik vind het zeker geen aanrader.

Ladybug d.d. 24-11-2008

---------------------------------------------------------------------------------------

Mooi boekje ... Catherine is een sterke vrouw, ondanks dat ze haar hele leven is gekleineerd door haar vader en zusje. De momenten van opsluiting en pak slaag, hebben wel invloed op haar toekomst.

Als ze, na 'gedrogeerd' te zijn de volgende dag 'naakt' wakker wordt naast de verloofde van haar zuster, begrijpt ze het niet helemaal. Quint die evengoed is gedrogeerd is ook woedend.
Maar later begrijpt hij dat hij niet zomaar een punt achter hun huwelijk kan zetten en wil hij zijn carrière niet op spel zetten.

Twee heerlijke karakters, die door de tijd die ze samen doorbrengen heerlijk tot elkaar komen. Veel stukjes met de nodige humor.
Met nog veel twijfel en angst komen ze tot een mooie relatie.

Beoordeling: 8,5

Nicole d.d. 26-03-2009

---------------------------------------------------------------------------------------

Engeland 1811. De ouders en zus van Catherine, Catie, Fullbright zijn monsters. Ze behandelen haar zeer slecht. Ze is dan ook getekend door wat ze meemaakte en ze vertrouwt geen enkele man meer. Het nieuwste plan van haar vader is, dat ze gedwongen moet trouwen met de verloofde van haar zuster. Quint Childers, Lord Valentine, de verloofde in kwestie, besluit het beste van de situatie te maken, hij heeft het echter niet makkelijk, want Catie is bang en vertrouwt hem niet. Gelukkig heeft hij veel geduld.
Ik vond dit een zeer goed verhaal. Er wordt mooi verwoord hoe de angstige Catie haar zelfvertrouwen terugvindt, hoe ze Quint leert te vertrouwen en zijn liefde te aanvaarden. Ze leert dat niet alle mannen zijn zoals haar vader.
Te weinig openhartige gesprekken tussen beiden over wat haar ouders en zus haar aangedaan hebben. Het boek heeft veel romantische momenten en voldoende erotiek.

Cijfer: 8,5

Martine d.d. 04-09-2012

---------------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling