ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 28 maart 2024 18:59




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 30 nov 2008 12:46 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 nov 2008 22:51
Berichten: 828
Woonplaats: Belgie
Weer een heerlijk en humoristisch boek van Shana Galen. Twee pittige hoofdrolspelers, hij ziet haar en is verkocht, zij is onderweg naar Gretna Green om een verstandshuwelijk te sluiten, maar als Jack bij haar in de koets terechtkomt vindt ze dat opeens niet meer zo'n goed idee.
Achternagezeten door vaders en schurken, zetten ze de reis naar Gretna Green voort. Het broeit tussen Madeleine en Jack, maar ook tussen haar nichtje Ashley en Jack's broer Nicholas. Maar wie wordt er in Schotland nou precies met wie in de echt verbonden?

Veel erotiek, de nichtjes staan weer klaar met raad en daad en Jack en zijn broer Nicholas worden achterna gezeten door een schurk die het uiteindelijk ook op Madeleine voorzien heeft.

Cijfer: 8,5

Saskia d.d. 23-08-2008


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik vond dit verhaal wel leuk, maar niet super. De andere twee delen waren zeker beter. Ik heb een moment gehad dat ik het boek het weg wilde leggen.
Maar het moment dat ze per ongeluk met de verkeerde trouwen vond ik erg hilarisch. Dit was echt super gevonden, vooral de reactie van Nicholas!!

Cijfer : 7

Chantal d.d. 22-09-2008

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik vond het niet zo geweldig. Ik heb hem wel uitgelezen, maar het boeide me niet echt zo. Sommige delen vond ik erg leuk als ze net getrouwd zijn.
De sex vond ik soms wat te ver gaan (op een gegeven moment moet ze zichzelf maar bevredigen van hem, want ze hebben zo veel sex dat ze nog wel wil maar niet kan).
De hele tocht naar Gretna Green was vermoeiend en het hele liefdadigheidsgedoe ook. Het maakte Maddie die eisen stelde aan Jack nogal kinderachtig. Maar ja, dat is mijn menig.

Cijfer: 6-je

Zeemeermin d.d. 04-03-2009

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Wat een heerlijke verhaal, ik ben er vanmorgen aan begonnen en heb in een paar uur uitgelezen. Ik heb me rot gelachen om Ashley en Maddie en ook om Nicholas en Jack uiteraard.
Ik vond het ook leuk om de nichtjes uit twee andere delen weer terug te zien. Het zijn allemaal vrouwen die je met handschoentjes aan moet pakken. Ze hebben allemaal een eigen wil en zijn soms een beetje overdreven en willen hun zin krijgen. Gelukkig maken ze hun prinsen op witte en zwarte paarden allemaal gelukkig zijn het drie fantastische verhalen om te lezen. Deze drie zijn wel mijn favorieten. Ik vond het verhaal van deze CL heel goed, en heb er erg van genoten! Genoeg erotiek, maar ben niet anders gewend van Shana Galen. Het was gewoon verrukkelijk!

Mijn cijfer: 10

Chickening d.d. 19-04-2009

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nou, ik heb hem eigenlijk in het Engels gelezen : 'Blackthornes bride'.
Ik moet zeggen, ik vond hem heel goed! In vergelijking tot het eerste deel (CL 728), dat ik nogal simpel geschreven vond.
Er zat veel vaart in het boek. Tegen de tijd dat ze in Gretna Green zijn... pfff, wat zijn ze allemaal niet tegengekomen...
Ik vond het wel spijtig dat er niet meer over Nicolas en Ashley verteld wordt. Alleen op het einde een beetje.
Genoeg humor, erotiek, spanning! Een aanrader!

Ladybug d.d. 11-05-2009

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik vond dit boek echt heel leuk. Ook de bijrollen van Nicholas en Ashley vond ik errug leuk!
Deze CL is er zeker eentje voor mijn lijstje 'zeker nog geen keer lezen!'

Cijfer: 8+

Laura d.d. 13-05-2009

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Eindelijk heb ik hem uit! Het heeft me elf dagen gekost om deze CL uit te lezen. Er zijn momenten geweest dat ik me er echt toe moest zetten om dit boekje weer op te pakken. Ik vond dit verhaal van Maddie en Jack ver onder de maat in vergelijking met de andere twee boekjes in deze serie.
De vlucht naar Gretna Green in het eerste gedeelte van het boek vond ik behoorlijk ongeloofwaardig. Ik houd wel van wat actie in een boek, maar in dit verhaal gebeurt veel te veel en het gaat allemaal veel te snel.
Ook heb ik me behoorlijk zitten ergeren aan Maddie. Wat een muts met haar liefdadigheid en die toestanden met die beer.
Verder had het verhaal van Ashley en Nicholas wel wat meer uitgewerkt mogen worden. Halverwege het boek verdwijnen ze opeens, terwijl ze best wel een prominente rol in het verhaal hadden. In de laatste bladzijdes komen ze nog even terug, maar wat er in de tussentijd met hen gebeurd is, wordt niet verteld.

Mijn cijfer: 6,5

Miriam 26-07-2009
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dit boekje klopt gewoon niet naar mijn mening. Geen echte spetterende passie, je voelt de aantrekkingskracht tussen de hoofdpersonen niet én het is te onrealistisch.
Het kostte me na de eerste helft veel moeite om het verder te lezen en eerst dacht ik dat ik gewoon een leesdip had, maar klaarblijkelijk niet.

Ik geef het een zes.

Girly d.d. 7-08-2009.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Engeland 1811. Madeleine, Maddy, Fullbright, dochter van een graaf, zet zich in voor elk goed doel dat ze tegenkomt. Omdat haar vader haar hierin niet de volledige vrijheid geeft, besluit ze te trouwen. Ze vlucht naar Gretna Green, vergezeld van haar nicht Ashley. Onderweg vallen de broers Martingale in hun schoot. Jack (een markies) en Nick zijn op de vlucht voor de ‘zwarte hertog’. Ze kunnen niet anders dan samen hun weg voortzetten.
Dit is een wel heel hilarisch verhaal, de tocht is omschreven als één grote klucht. Voor het geval het niet duidelijk is, dit verhaal gaat over Maddy en Jack.
Als nevenpersonages zijn er Nick en Ashley en nog een boel slechteriken die voor spanning zorgen. En ergens halverwege het verhaal komt er ook nog een beer aan te pas.
Na het huwelijk is er veel erotiek, de scène op het water vond ik onuitvoerbaar, ik denk dat een normaal mens toch kopje onder zou gaan. Ik vond de relatie tussen Jack en Nick wel goed, ze hebben een haat-liefde verhouding, die had nog wat verder uitgediept mogen worden.
De schrijfster had oorspronkelijk de bedoeling ook een verhaal te publiceren over Nick en Ashley, maar door omstandigheden zal dat waarschijnlijk nooit worden uitgegeven (volgens haar site).

Cijfer: 8

Martine d.d. 04-09-2012

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling