ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 27 apr 2024 15:51




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 29 nov 2008 19:57 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 nov 2008 22:51
Berichten: 828
Woonplaats: Belgie
Ik heb dit boekje gister gekocht bij De Slegte (voor 75 ct!) en ik heb het bijna in 1 ruk uitgelezen. Ik vond het echt een leuk boekje. Zij daagde hem uit, al in het begin van het boekje en maakte hem daarmee gek. De manier waarop ze bij elkaar kwamen vond ik erg leuk bedacht door de schrijfster.
Het feit dat zij hem steeds maar bleef uitdagen met haar gedrag vond ik heel leuk aan dit boekje. Er gaan in hun relatie een aantal dingen ook mis, een groot deel daarvan is zijn schuld. Maar hij komt er daardoor wel achter dat hij van haar houdt.

Mijn cijfer: 8,5

Annabel d.d. 18-07-2004

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dit waren zeker een paar goede bestede centen. Een heerlijk boekje dat ik al meerdere keren heb gelezen. Ik heb er niet meer commentaar bijstaan dan mijn oordeel (beregoed), maar dat hoeft ook niet, want dit is er een die ik uit het blote hoofd ook nog wel weet. Echt een heel leuk boekje.

Petra d.d. 18-07-2004

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik kon dit boekje met geen mogelijkheid weg leggen. Het verhaal had mij helemaal te pakken en ik moest en zou het uitlezen.
Het bevalt zo'n beetjes alles, knallende dialogen, goede erotiek, spanning, verassende wendingen. Micaela en Lucien vormen een heerlijk stel samen, maar gemakkelijk gaat het zeker niet. Hij ontvoert haar en trouwt met haar om zijn grootvader dwars te zitten, nadat zijn grootvader alles aan Micaela heeft nagelaten.
Kortom, een boekje dat je echt moet lezen.

Mijn cijfer: 9,5

Mascha d.d. 25-04-2005

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Michaela heeft een verschrikkelijke jeugd achter de rug en moet van haar dominante vader trouwen met een lomperik. Ze ontsnapt (als jongen vermomd) door zich te verstoppen op het schip van kapitein Lucien Saffire. Ze haalt daar streken uit om aan de kapitein te ontsnappen. Dit lukt haar. De vader van Lucien neemt haar in huis en verzorgt haar, waarop Lucien haar nu ontmoet als vrouw.

Ze trouwen zonder dat ze van elkaar houden en worden weer uit elkaar gedreven, doordat Micheala teruggaat naar New Orleans. Leuke bijrollen van Vance de vriend van Lucien.

Het boek deed mij denken aan boeken van Katleen Woodiwiss.
Genoeg passie, soms wat té.

Minpunten:
Lucien bedrijft de liefde met een vrouw (hoer) als Michaela onder zijn bed verstopt zit.
Er zijn veel gebeurtenissen in het boekje: ontsnappingen, verkleedpartij, een huwelijk, geheugenverlies, terugkeer naar New Orleans, gevangenis ,schipbreuk, hereniging met ouders etc. Als dit minder was kon er wat meer diepgang zijn voor de liefde Lucien en Michaela.

Cijfer:7

Zeemeermin d.d. 10-10-2008

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling