ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 27 apr 2024 10:46




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: CL 237 - De belofte
BerichtGeplaatst: 29 nov 2008 19:56 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 nov 2008 22:51
Berichten: 828
Woonplaats: Belgie
Wow, wat een ontzettend gaaf boekje. Doe mij ook zo'n vent!!
Jennifer is een leuke meid die absoluut weet wat ze wilt. Ze wil Three Wolves als man om haar te beschermen. Alleen is het de bedoeling dat ze zijn naam als bescherming gaat gebruiken en niet dat hij mee gaat. De reis die ze samen maken is geweldig.
De dialogen zijn goed, erotiek is aardig en het wordt zelfs nog een beetje spannend.
Three Wolves in omgegeven door mysterie en dat vond ik echt super.

Mijn cijfer: 8,5

Mascha d.d. 05-05-2005

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dit is niet alleen een geweldig goed boekje, maar ook een geweldig leuk boekje, barstenvols humor. Echt topgenieten dus.

Petra d.d. 06-05-2005

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Wauw, wat ben ik onder de indruk!
Alles was goed: de humor, vooral wat betreft "Grace" en "Hiawatha".
Erotiek was goed genoeg en hoe de "Engelse" met ThreeWolves omgaat... geweldig. Dit boek moet je gelezen hebben!
Ik heb volgens mij nog nooit zo'n goede cl gelezen, ik kon 'm de laatste 100 blz niet wegleggen (ben pas om 0.30 uur naar bed gegaan).

Mijn cijfer: dikke vette 10

Monique d.d. 10-05-2005

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Een goed indianenverhaal. Soms wat humor en genoeg spanning. Ook tussen Trey de hertogin. Hij is lekker lomp tegen de hertogin (de oma van Jennifer). Trey is een ruige, duistere indiaan en heeft genoeg passie en aantrekkingskracht voor Jennifer.

De dreiging is er vanaf het begin van het verhaal en is logisch te volgen (soms wat lang).
De hertogin en haar butler Simpson zijn leuke personen zo ook Jennifers broer Christoper die vriendschap sluit met Trey.
Ook wat informatie over het temmen van paarden, geestenwereld (wolven oproepen) van indianen storen niet en past in het verhaal.

Minpunten:
Ik stoorde me aan de uitroepen ‘Sodemieters’ en ‘Engelse’. Ik vond het jammer dat Trey Jennifer niet bij haar naam noemde. Dit gebeurde wel een paar keer, maar voor mij te weinig.
De hele bendes bedreigingen/slechteriken heb ik een beetje overgeslagen, dat was voor mij een beetje te veel aan het einde.

Cijfer: 7

Zeemeermin d.d. 10-10-2007

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Amerika 1882. Halfbloed Three Wolves is een meedogenloos en berucht premiejager. Als de Engelse Jennifer hem in actie ziet, besluit ze dat hij degene is die haar van al haar problemen kan afhelpen. Het is een intrigerend verhaal met heel wat actie en spanning, maar ook intrigerend door de mystiek die rond Three Wolves draait.
Mooie erotiek en wat humor. Als nevenpersonage is vooral Jennifers grootmoeder, een hertogin, interessant. Zij evolueert heel sterk door het verhaal heen en ook de dialogen tussen haar en Three Wolves zijn de moeite waard.

Beoordeling: 8

Martine d.d. 20-03-2010

--------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling