ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 27 apr 2024 11:55




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 29 nov 2008 19:47 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 nov 2008 22:51
Berichten: 828
Woonplaats: Belgie
Wat een geweldig verhaal waar echt alles in zit. Gaelen neemt het kasteel van Siobhan in en dwingt haar even later met hem te trouwen. Langzaamaan groeien ze naar elkaar toe, maar overal ligt verraad op de loer. Tot het laatste moment wist ik niet wie het was.
Het is een goed en spannend verhaal. Gaelen is een harde man met een, voor in die tijd, moeilijke achtergrond. Siobhan weet wat ze wil en ze gaat er ook helemaal voor. De dialogen zijn lekker pittig, want ze zijn absoluut aan elkaar gewaagd.
Ik ben benieuwd naar de vervolgdelen.

Mijn cijfer: 9

Mascha d.d. 28-02-2007

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Een mooi verhaal, leuke hoofdpersonen, spannende momenten. Al met al een heel mooi boek.

Ik ben ook benieuwd of de vervolgdelen ook goed zijn.

Cijfer: een dikke 9

Nicole 3 d.d. 26-02-2008

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Inderdaad een erg goed verhaal. Een 9!

Saskia d.d. 27-03-2008

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Ierland 1169. Huurling en ridder Gaelan Pendragon verovert, in opdracht van koning Hendrik van Engeland, het Ierse kasteel Donegal. Siobhan O’Rourke, prinses van Donegal, wil bloedvergieten vermijden en geeft zich over.
Siobhan is een dappere plichtbewuste jonge moeder en weduwe. Gaelan is een bastaard en daardoor nog meer vastbesloten zijn opdrachten naar zijn beste kunnen uit te voeren.
Vanaf het begin, nog voor ze van elkaar weten wie ze zijn, is er al een vonk tussen hen; de relatie wordt mooi opgebouwd.
Er is net genoeg erotiek aanwezig. Het verhaal bevat enorm veel intrige, spanning en mysterie. Er zijn veel nevenpersonages, o.a. de kleine Connal, het zoontje van Siobhan, die Gaelan haat, maar hem toch gaandeweg als vader gaat beschouwen.

Cijfer: 8

Martine d.d. 04-04-2011

-----------------------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling