ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 27 apr 2024 09:51




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 29 nov 2008 19:47 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 nov 2008 22:51
Berichten: 828
Woonplaats: Belgie
Supergoed! Lekker veel afwisseling. Erotiek en hartstocht om van te smullen. Het verhaal bevat enkele verrassende wendingen. Gewoon erg leuk.

Mijn cijfer: 9

Frenia d.d. 11-01-2004

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Een heerlijk boekje gewoon! Verfrissend leuk, met allerlei gebeurtenissen! Een reistijd/tijdreis verhaal met een heel... heel.. leuk apart einde!
Tess, komt na een achtervolging, 200 jaar terug in de tijd!! Ze wordt opgevangen door de piraat Dane, die heel veel van haar gaat houden en zij van hem uiteraard.
Het leuke van het verhaal is dat de vriend van Dane, Ramsey, ook zoveel van Tess houdt en dat doet soms wel eens zeer... liefdesverdriet!!!
Tja, en hoe loopt het af, want er komt natuurlijk een tijd dat Tess terug moet...

Mijn cijfer: 8

Daniëlle d.d. 17-08-2005

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Wat een geweldig verhaal, de erotiek tussen die twee spettert.

Het boekje las als een trein, ze zijn beiden heerlijke personen.

Mijn cijfer: 9 plus

Sonja d.d. 09-05-2007

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dit is een van mijn favo's wauw . Deze CL heb ik dan ook heel lang bewaard, maar op een gegeven moment met heel veel andere CL's jammer genoeg weggegooid.

Nu ik weer aan dit boekje ben herinnerd, ga ik maar eens op zoek naar The Timeswept Rogue (is over Ramsey O'Keefe) en naar andere boeken van Amy J Fetzer. Weer meer voor mijn verlanglijstje.

Soomi d.d. 09-05-2007

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ja, deze vond ik ook erg leuk!

Daniëlle d.d. 09-05-2007

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Deze vond ik echt heel goed.

Alleen jammer dat het verhaal van Ramsey weer niet vertaald is.

Monica d.d. 10-05-2007

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Het boek is onwijs goed! Het was één van de eerste boeken die ik ooit heb gelezen. Door dat boek ben ik verslaafd geraakt aan CL! Volgens mij heb ik 'm drie keer gelezen. Echt zo mooi!

Giraf d.d. 29-05-2007

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Tess Renfrew, een gymnaste uit 1989 komt terecht in 1789 en wordt door kapitein/piraat Dane Blackwell uit zee gevist. Alhoewel de bemanning denkt dat ze een heks is, weet ze toch ieders respect te verdienen door haar moed. Dane is geïntrigeerd door haar, hij is echter vastbesloten zich niet te laten afleiden van zijn missie: de man te doden die verantwoordelijk is voor de dood van zijn zuster.
Ik vond het een zeer interessant verhaal, er is intrige, onverachte wendingen, spanning en er is genoeg en goede erotiek. Als nevenpersonage is er collega kapitein Ramsey O’Keefe, die een eigen verhaal krijgt.

Cijfer: 8,5

Martine d.d. 17-03-2011

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Wat een leuk boek is dit. Leuk die combinatie van het verleden met de wetenschap van nu! Heel verrassende momenten in dit verhaal.
Van alles zit er voldoende in, humor, spanning, leuke bijrollen, erotiek. Lekker eigenwijze heldin en een nog eigenwijzere held!

Zeker de moeite van het lezen waard... en dat voor zo'n oudje (het boek dan hè!). Jammer dat het vervolg niet vertaald is!

Mijn beoordeling: heel goed!

Monique d.d. 09-10-2011

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling