ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 28 apr 2024 19:56




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 29 nov 2008 19:42 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 nov 2008 22:51
Berichten: 828
Woonplaats: Belgie
Dit boekje vond ik echt amusant en leuk/spannend.
Heldin was rap van tong en liet zich niet imponeren. Held was in mijn ogen echt aantrekkelijk (oké, zoals hij beschreven werd) en beschermend tegenover het meisje.
Zij is Danny, maar eigenlijk Daniëlle en later blijven ze haar alsnog Danny noemen, omdat ze zich niet echt vrouwelijk gedraagt.
Ze ondergaan veel hindernissen, maar komt wel goed.

Mijn cijfer: een dikke 8,5

Hannie d.d. 31-08-2004

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dit boekje staat me superhelder voor de geest en is inderdaad heel goed, maar.....
Dit staat in mijn database:
Het verhaal is interessant en heel erg goed, het vervelende is alleen dat zij 17 is en hij 34. Ik heb heel de tijd het gevoel dat ik het verhaal van een pedofiel lees, ongeacht of dat nou normaal was in de historische tijden. Dit nare gevoel behield ik de hele tijd tijdens het lezen en dat vond ik echt heel jammer.

Petra d.d. 31-08-2004

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik las dat anderen dit boekje al als positief beoordeeld hadden en had het daarom gekozen om te gaan lezen. Met het positieve ben ik het echter niet eens.
Ik vond het verhaal heel snel verteld qua tijdsverloop. Soms was je opeens echt maanden verder in het verhaal en daar houd ik niet van. Ook vond ik de clou van het verhaal al heel snel bereikt en had ik echt geen zin om nog 200 bladzijdes verder te lezen. Heb het wel gedaan omdat ik de Cl's toch wel uit wil lezen, maar ik ging echt met tegenzin verder.
Verder las je niets over de gedachtes of gevoelens van Danny (het meisje) en vond ik haar handelingen vaak stom en ongeloofwaardig. De relatie tussen haar en Justin werd niet voldoende uitgewerkt en kwam in het tweede deel van het boek niet meer voldoende aan bod. Daar werd te veel aandacht besteed aan de Franse revolutie, zonder dat dat iets wezenlijks toevoegde aan het verhaal.
Geen aanrader.

Marita d.d. 17-10-2004


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling