ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 27 apr 2024 15:40




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 29 nov 2008 19:38 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 nov 2008 22:51
Berichten: 828
Woonplaats: Belgie
Het verhaal was reuze, maar volgens mij steken er weer blz. tussen van een ander verhaal... blz. 193 tot 202 of hoofdstuk 17 gaat over een Beckett en Isolde, terwijl mijn personages Kara, Harry en Ian zijn.
Is dat in jullie boekjes ook?? Of enkel in mijn boekje?
Vind het zo spijtig dat zo een dingen bij CL zo regelmatig gebeuren! Snap dat niet dat die zo fouten maken. Da's niet 1 keertje, maar da's al verschillende keren dat ik zoiets tegenkom.

Amargith d.d. 06-01-2005

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Bij mijn boekje is het hetzelfde geval, hoofdstuk 17 is uit een ander boekje.
Inderdaad heel erg vervelend dat dit soms gebeurt.

Petra d.d. 07-01-2005

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dit is een superleuk boek.
Het verhaal gaat over Kara en Harailt en zijn halfbroer Ian. Kara moet, om de banden tussen de clans te verstevigen, trouwen met Harailt. Kara is midden 20 en Harailt is 13! Kara wordt verliefd op zijn halfbroer Ian. Ze hebben een liefde die strikt geheim moet blijven want anders …

Af en toe doen zich grappige situaties voor, maar er zijn niet echt humoristische dialogen.
Kara en Ian hebben een heel sterke band samen en dat blijkt ook uit hun gesprekken. Veel wederzijds respect. Ze zorgen er samen voor dat Harailt een goed Laird kan worden.
De erotiek is precies goed, niet te veel en niet te weinig.
Het boek heeft voldoende spanning. Omdat Harailt zo jong is, is er steeds de dreiging dat zijn heren zich tegen hem keren. Dit mondt uit in een bestorming van het kasteel.

Beoordeling: Goed (cijfer 8)

PS: Dit was wel vreemd: Hoofdstuk 17 hoef je niet te lezen. Dit is een stuk uit een ander verhaal.

Saskia d.d. 02-01-2007

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik heb dit boekje ongeveer een jaar geleden gelezen en nog weet ik dat ik er heel enthousaist over was. Zeker een goed verhaal!

Chickening d.d. 03-01-2007

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling