ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 27 apr 2024 14:48




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 29 nov 2008 19:35 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 nov 2008 22:51
Berichten: 828
Woonplaats: Belgie
Het verhaal begon meteen goed, ik zat er meteen goed in. Het leest lekker, de karakters hebben allebei hun geheimen en dat is spannend om te ontrafelen.
Wanneer Fox en Celeste wat beginnen is Fox, die toch als vlotte wereldwijze man overkomt, heel onzeker over zijn bedprestaties (is hij beter als zijn vader en zo). Dat is allemaal heel lief omschreven.

Het moordmysterie is niet zo spectaculair, een beetje Cluedo-speler heeft dat meteen door.

Nu heb ik echt heel erg genoten van dit boek, maar toch heb ik 1 kanttekening... Waarom is het altijd zo dat als de heldin een prostituee is, ze er altijd toe gedwongen wordt door iets in haar verleden, ze er nooit van heeft genoten en uiteraard nog nooit een orgasme heeft gehad? ( welke ze natuurlijk alleen met de held krijgt).
De schrijfster maakt zich er nogal makkelijk vanaf, door het karakter zo te maken. Het is zo wel heel makkelijk voor de held maar ook de lezer om dat alles te accepteren.

Maar goed, dit is zeker een boekje dat in het engels aangeschaft gaat worden, en ook andere boekjes van Faulkner ga ik lezen, want haar schrijfstijl is erg plezierig!

Cijfer: 8,5

Nol d.d. 20-12-2006

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Wel een mooi verhaal over een gevallen vrouw die door haar besluit om niet te trouwen met haar niet te vertrouwen verloofde in de prostitutie terecht komt.. Na acht jaar lijkt hier een eind aan te komen. Haar laatste minnaar heeft er voor gezorgd dat ze een huis en een redelijke bankrekening heeft als hij dood gaat. Maar dan komt de "Rijke" zoon opdagen. Ze vallen als een blok voor elkaar, maar of ze het gaan redden........

Moord, hebzucht, trouw en liefde het past allemaal in het verhaal. Celeste en Fox zijn aan elkaar gewaagt....
Leuke rol van een trouwe viervoeter.

Beoordeling 8+

Nicole 3 d.d. 04-11-2008

-----------------------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling