ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 27 apr 2024 15:16




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 27 nov 2008 21:56 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 nov 2008 22:51
Berichten: 828
Woonplaats: Belgie
Weer een heerlijk boek van deze schrijfster. Het decor is het huis van de familie Witfield en de spanning tussen Caroline en Zachary loopt steeds hoger op! De zes andere zussen zijn net aasgieren die allemaal tijd met Zachary willen doorbrengen (hilarische scènes over een tijdschema dat ze opstellen!). Hij blijft er rustig en welgemanierd onder (dat doen Griffins nou eenmaal zo, denkt hij vaak bij zichzelf). Maar het enige dat Caroline van hem wil is een portret, zodat ze toegelaten wordt tot een schildersatelier in Wenen. Daarnaast is ze ook nog eens recht door zee, heeft een levensdoel en geeft Zachery het idee dat hij een nietsnut is (wat wel waar is omdat hij nooit zijn aandacht lang bij iets kan houden). Maar ze brengt wat bij hem teweeg wat niet terug te draaien valt en Zachery weet steeds beter wat hij wil in zijn leven en daar hoort Caroline ook zeker bij! Smelt...

De zussen zijn vreselijk irritant en amusant tegelijk, de relatie tussen Caroline en Zachery staat echt centraal en dan vooral wat ze verwachten van het leven en het bijstellen van verwachtingen. Veel spanning en erotiek (vooral een leuke scène waar veel verf bij komt kijken). De manier waarop Zachary haar de liefde verklaart vond ik geloof ik de meest romantische die ik tot nu toe gelezen heb, ik kreeg er gewoon kriebels van in mijn buik!

Beoordeling: 9,5

Saskia d.d. 20-11-2008

----------------------------------------------------------------------------------------

Ik vond het verfrissend, soms wel een beetje een bende, grappig en bepaalde momenten iets te veel 'gefocused'.

Mijn beoordeling: een verdiende 8

Denise d.d. 24-04-2009

----------------------------------------------------------------------------------------

maar bleven vechten om de aandacht van Zachary. Ze hadden een rooster opgesteld waarin elke zus zoveel uur per dag met hem kon optrekken. Verschrikkelijk vermoeiend om daar de helft van het boek over te lezen. Verder begon ik me in dit boek aan Sebastian te ergeren (broer uit boek vier, zit ook verwerkt in boek één) en die zich overal mee bemoeit en het voor iedereen beter weet. De moeder van die meisjes was ook nogal irritant, maar werd niet op haar gedrag aangesproken!

CIjfer: 7,5

Tessa d.d. 13-03-2012

----------------------------------------------------------------------------------------

Engeland 1811. Lord Zachary Griffin, jongste broer van Sebastian, hertog van Melbourne, wil in het leger. Zijn zoveelste project. Sebastian is hierop tegen en stuurt hem weg als begeleider van hun tante. Bij haar vriendin ontmoet hij Caroline en haar zes zussen, die allemaal wel achter hem aanzitten in de hoop dat hij met een van hen trouwt. Alleen Caroline vormt hierop een uitzondering. Zij wil hem alleen maar schilderen.
Ik vond het een mooi verhaal. Een goede opbouw van de relatie. De karakters van beide hoofdpersonages worden voldoende uitgediept. De zussen komen wel grappig over. Sebastian groeit hierin enorm, terwijl Caroline standvastig is in haar voornemen. Er is genoeg aandacht voor de erotiek, Caroline is immers wel te vinden voor ‘anatomielessen’.

Cijfer: 8

Martine d.d. 13-07-2012

----------------------------------------------------------------------------------------

Ik vond de familie van Caroline zeer irritant, maar juist de Melbournes heel interessant. Een combinatie maakt het meer dan goed.
Dit verhaal kon me het minste boeien, maar Enoch schrijft zo 'relaxt' dat je toch door de pagina's heen vliegt.

Alicia d.d. 13-07-2012

----------------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling