ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 27 apr 2024 21:46




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 08 feb 2010 21:48 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 nov 2008 22:51
Berichten: 828
Woonplaats: Belgie
Leuk vervolg maar deel 1 vond ik wel leuker. Phin komt weer thuis na 10 jaar oorlog gevoerd te hebben. Zijn zus heeft gevraagd of hij weer thuis komt want er gebeuren vreemde ongelukken op hun landgoed. Om zijn familie te beschermen speelt Phin een rol en doet net of hij nog steeds de flierefluiter is die hij 10 jaar geleden was. Het is niet gemakkelijk voor hem om weer thuis te zijn want schuldgevoelens kwellen hem. Langzaam wordt het duidelijk dat de ongelukken geen toevalligheden zijn. Tussen de intriges door wordt ook de vriendschap tussen Phin en Alyse nieuw leven ingeblazen. Zij is geen jongedame van 17 meer maar een mooie volwassen vrouw geworden waar Phin zijn ogen niet vanaf kan houden.

Een boek over een man die worstelt met zijn verleden en hiermee in het reine moet komen en de mensen om hem heen moeten weer langzaam vertrouwen in hem krijgen.

Cijfer: 8

Saskia d.d. 23-06-2009

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

Hun vriendschap van vroeger is na tien jaar nog steeds in stand. De aantrekkingskracht die toen klein was is nu duidelijk groter.
De romantische opbouw vond ik erg mooi, het plot is leuk en de bijfiguren zijn ook duidelijk aanwezig op een leuke manier.

Ik verheug me dan ook op het derde deel.

Beoordeling: 8,5

Nicole d.d. 05-07-2009

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

Phineas Bromley keert na 10 jaar oorlog in Spanje terug naar huis. Daar gebeuren de laatste tijd een aantal ongewone gevallen van pech. Hij beslist het te onderzoeken. Hij krijgt hulp van zijn jeugdvriendin Alyse Donnelly.
Het is een goed in elkaar zittend verhaal dat van begin tot einde boeit. Als belangrijkste nevenpersonages zijn er de kreupele oudere broer van Phin en zijn zus. Er is genoeg erotiek.
Deze reeks gaat over drie vrienden die bastaardzonen en tweede zonen zijn. En dat blijven ze ook, geen onverwachte sterfgevallen waardoor ze een titel erven. Dat vond ik wel een verfrissende afwisseling.

Cijfer: 8

Martine d.d. 15-02-2015

-----------------------------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling