ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 27 apr 2024 16:15




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 27 nov 2008 20:44 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 nov 2008 22:51
Berichten: 828
Woonplaats: Belgie
NIET LEZEN!!!!
Sorry hoor, normaliter denk ik, het kan wel mee vallen, maar dit is echt te erg. Het gegeven was heel leuk; de stad Chicago in de tijd van de Wereldtentoonstelling. Maar nee hoor, we verzanden enerzijds in een erg reële omschrijving van de levensomstandigheden en aan de andere kant in een krampachtig puriteins handelen. (voor de vorm is er wat zogenaamde erotiek in gemisplaatst). Geloof mij ik vind niets leuker dan dat een romannetje een goede omschrijving geeft van de setting. Bij de meeste boeken is het nl altijd super geweldig mooi en schijnt elke dag de zon maar dit dient het boek niet; alhoewel het maakt het erger. Er komt een heleboel in mij op maar ik zou graag de reaktie van anderen weten die dit boekje al dan niet helemaal gelezen hebben. Ik sluit af met het einde van het boekje ter illustratie (wees niet bevreesd hier verraad ik niets): We hebben zoveel jaren samen, Kate. Ik neem je een keer mee naar Egypte, zodra de kinderen het huis uit zijn. Dat vond Kate een opzienbarend plan.
I rest my case...

Gootje d.d. 24-02-2004

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Vond je hem werkelijk zo vreselijk? Ik heb hem al een tijdje geleden gelezen. Naar wat ik me er van herinner vond ik hem niet eens zo slecht. Er zijn wel slechtere boekjes. bv nr. 474 bovennatuurlijke krachten, eveneens van dezelfde schrijfster. Dit boekje was echt verschrikkelijk te noemen. Ik heb hem dan ook niet uitgelezen. Maar "Gevaarlijke kussen" mwah.... zo erg vond ik hem nou ook weer niet.

Romantic d.d. 24-02-2004

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik moet heel eerlijk bekennen dat deze weliswaar tussen mijn stapel ongelezen ligt, maar dat hij er eigenlijk gewoon wéér ligt . Ik was ermee begonnen, maar had na een á twee hoofdstukken al zoiets van: ja, hier verdoe ik dus mijn tijd niet mee . Trouw als ik ben, leg ik hem dan wel weer bij de stapel ongelezen, met de bedoeling hem toch ooit een keer door te ploeteren. Voorlopig laat ik hem dus maar onderaan die stapel liggen, haha.

Petra d.d. 24-02-2004


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling