ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 28 apr 2024 00:24




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 15 maart 2010 14:33 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 20 nov 2008 19:55
Berichten: 187
Een verhaal waar ik in moest groeien. In het begin ergerde ik me rot aan de zwakke Lady Zoe.
Haar zwakke hart en de aderlatingen! Maar het hoort helemaal bij het verhaal.
Als ze ontvoerd wordt uit het huis van haar broer (de man die Keegan moet hebben) is haar leven een en al ellende. Samen met haar ontvoerder, de knappe Schot Keegan Macleod, beleeft ze veel tegenslagen. Hij heeft maar één doel en dat is wraak nemen op haar broer die de dood van zijn vader op zijn geweten heeft.
Dit, en de combinatie van een groeiende passie, is voor hen beiden niet eenvoudig. Erg leuk plot, weinig humor. Keegan is een heerlijke kerel en Zoe? Ach, het went, maar zij is niet mijn typetje.

Beoordeling: 7,5

Nicole d.d. 28-09-2009

-----------------------------------------------------------------------

Ik vond dit boek echt HI-LA-RISCH!
Zoe vond ik echt supergrappig, en die opmerkingen over haar zwakke hart! Ik kwam niet meer bij! Ha ha!
En Keegan is toch zo'n schatje! Nee, ik sluit me niet bij Nicoles mening aan. Sorry!
Het begin vond ik erg zielig. Ik kreeg tranen in mijn ogen door wat gebeurde in het eerste hoofdstuk. Ik zag het slagveld gewoon voor me, maar daarna die ontmoeting met Zoe en de hele tocht door stad en land met haar 'zwakke gestel'. Supergrappig! Heel leuk verteld ook.
Beoordeling: 8. Vooral door de humor en de leuke karakters (voor de erotiek een klein zesje)

Laura d.d. 30-09-2009

-----------------------------------------------------------------------

Ik heb het eerste hoofdstuk gauw doorgelopen, ik hou namelijk niet zo van die verslagen.
De rest van het verhaal is leuk. En elke keer probeert ze weer een manier te vinden om bij hem weg te kunnen lopen, en zo dom als ze is, komt ze elke keer in de problemen.
Het duurt lang voordat ze door heeft dat hij niet zo slecht is.

Debora d.d. 30-09-2009

-----------------------------------------------------------------------

Keegan MacLeod heeft de slag bij Culloden overleefd. Hij houdt de Engelse kapitein Fox Morgan persoonlijk verantwoordelijk voor de dood van zijn vader. Hij ontvoert Lady Zoe, zus van Fox, om wraak te nemen.
Zoe is echt een zielig personage, ze is al sinds haar jeugd ziekelijk, krijgt regelmatig aderlatingen en leeft al jaren op bouillon. Het is al snel duidelijk dat ze in feite niet echt ziek is en dat iedereen alleen maar denkt dat ze op sterven ligt. Haar ‘ziektebeeld’ is soms grappig beschreven, maar meestal is het gewoonweg zielig. Bij elk pijntje of ongemak denkt ze dat ze dood gaat en dat duurt zo ongeveer 2/3 van het verhaal. Zelfs verliefdheid ervaart ze als pijn! Eigenaardig is dan weer dat, wanneer ze ontmaagd wordt, ze geen pijn voelt. Fox, de broer van Zoe krijgt een eigen verhaal, in CL 255 die reeds jaren eerder al vertaald is.

Beoordeling: 7

Martine d.d. 13-07-2015

-----------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling