ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 29 maart 2024 00:18




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 26 nov 2008 19:07 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 nov 2008 22:51
Berichten: 828
Woonplaats: Belgie
Aangetroffen (en ja, ook aangemoedigd door haar lof) op de Superfavo-list van Petra en kan niet anders zeggen dat ik begrijp waarom deze roman op haar lijstje staat.
Voor altijd en eeuwig is een geestig en prachtig verhaal van wraak, liefde en verlangen. Heather Cullman heeft een juweel van een roman geschreven met ronduit heerlijke karakters. Vooral de transformatie van de heldin, Sophia, van een bedorven egocentische schoonheid tot een bescheiden dame vond ik erg sterk. En Nicholas...tja, in een woord aandoenlijk, kwetsbaar en gevoelig en toch geweldig mannelijk. Een echte aanrader wat mij betreft!!

Mijn cijfer: 9

Cleopatra d.d. 11-08-2004

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Priscilla herinnert zich deze ook nog wel, want een tijd geleden was ze hiernaar op zoek. In haar herinnering was het echter zo'n goed boek, dat het wel een hardcopy moest zijn en dus zocht ze zich een ongeluk tussen haar hardcopy's. Maar het was gewoon een Candlelight (je weet wel, Priscilla, met die dame die zo heerlijk naar visparfum rook).
Een geweldig leuk boekje met een originele invalshoek. Op en top genieten.

Petra d.d. 11-08-2004

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

En gelijk heb je, Petra!
Die scene in die koets, waar hij behulpzaam is voor de draagster van het luchtje "Forellia", onderdeel van de nieuwste geurlijn van Vistian Dior. Als ik hier aan denk, lig ik weer in een deuk.
Dit is voor mij, geloof ik toch wel, een 10+ CL.
Meiden, heb je dit nummer nog niet gelezen en wel op de plank liggen... dan is dit boekje echt een LEES NU!

Priscilla d.d. 12-08-2004

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nou, ik ben gistermiddag om 17.00 begonnen en heb het boekje in één ruk uitgelezen (dat hield wel in dat ik pas na middernacht het boekje uit had, maar het was het zeker waard!).
Geweldige humor en een fantastische held!!!

Mijn cijfer: Inderdaad een 10+ waard!!

Nol d.d. 13-08-2004

Er zijn al meerdere, lovende beoordelingen over dit verhaal geschreven en ik moet ze allemaal gelijk geven! In één avond uitgelezen, een geweldig boek! Dit is zo’n ‘alles klopt’ verhaal!

Beoordeling: 10!

Saskia d.d. 08-03-2007

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Een hartstikke goed boek!

Sonja d.d. 08-03-2007

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik vond hem ook geweldig!
Mijn beoordeling: een 9.

Denise d.d. 20-12-2007

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Wat een superleuk boekje. Ik heb regelmatig moeten lachen. Sophie is een egocentrisch kreng dat alleen maar aan zichzelf denkt. Ze accepteert het huwelijksaanzoek van Nicholas, omdat haar neef haar bruidsschat opgemaakt heeft.
Door een hele domme fout van haar en de vlucht van haar tante en neef, is ze gedwongen om Londen te verlaten. Ze vlucht naar haar nog enige levende familielid, maar die is niet thuis. Ze vindt een baantje als manusje-van-alles bij de Markies van Beresford, niet wetende dat hij de vader is van Nicholas.

Zodra Nicholas erachter komt dat Sophie zich in zijn huis verstopt, heeft hij de perfecte manier gevonden om zich op haar te wreken.

De verandering van Sophie van een verwend nest in een leuke dame is leuk om te lezen. Nicholas is gevoelig en toch ontzettend mannelijk.
De moeder van Nicholas wil haar zoon graag getrouwd zien en stelt drie vrouwen voor. Daar zit vooral de humor van het boekje in. Wat een vrouwen zeg!

Mijn cijfer: 9,5.

Mascha d.d. 05-02-2008

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik heb hem net uit en kan niet anders zeggen dan dat het inderdaad een leuk boekje is. Om die drie vrouwen heb ik ook heel erg moeten lachen, alhoewel het wel allemaal ‘over the top’ was. Maar daarom was het misschien juist wel zo leuk.

Sophie vond ik af en toe ook ontzettend grappig. Vooral de dingen die ze in haar onschuld denkt te weten. Nicholas is een heerlijke vent met het hart op de goede plaats.

Het enige wat mij stoorde was dat Nicholas opeens zomaar verdween en dan twee weken wegblijft. Niemand weet waar hij is en hij heeft ook niet gemeld dat hij weg zou gaan. Dat lees ik wel vaker in boeken en dan denk ik, er bestond toen toch ook pen en papier?

Maar verder was het een heerlijk boek.

Mijn cijfer: 7,5.

Hélène d.d. 17-02-2007

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Heerlijk! Een boekje vol romantiek en humor. Met een knappe, lange van prachtige dijen voorziene vent. Sophie zien we dan weer evolueren van een oppervlakkige puber naar een warme vrouw.
Bij het lezen van dit boekje moet je letten op de boosaardige kabouter, de ananastaart, het visaroma, alternatieve wijzen om een jurk schoon te krijgen...

Beoordeling: 9 (schitterend als je van humor houdt).

Veerleke d.d. 22-09-2009

--------------------------------------------------------------------------

Dit is de allereerste CL die ik ooit gelezen heb. Ik heb hem al twee keer herlezen. Maar dat is ondertussen ook al een jaar of drie geleden. Ik vond hem alleszins schitterend.

Martine d.d. 22-09-2010

--------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling