ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 27 apr 2024 18:03




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 26 nov 2008 19:03 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 nov 2008 22:51
Berichten: 828
Woonplaats: Belgie
Emma strandt met haar broer en vijf weeskindjes op de Texaanse prairie. Als haar broer komt te overlijden staat ze er alleen voor. Rafe Bodine ex-Texas Ranger is op zoek naar de moordenaars van zijn vrouw en ongeboren kind. Hioj heeft gezworen ze allemaal te vermoorden. Hij heeft niet veel tijd om zijn doel te bereiken, zijn broer Ethan die nog steeds een Texas Ranger is, is op zoek naar hem om voor deze grote fout te behoeden.
Als hij Emma tegenkomt moet hij ook een keus maken. Voor de rijke Emma is het niet gemakkelijk, ze heeft geen verstand van kinderen en al helemaal niet van overleven. Ze is echter niet van plan om de kleintjes aan hun lot over te laten.

De gevoelens voor elkaar worden al snel duidelijk, maar geen van beiden wil er eigenlijk aan toegeven. Hij vindt het veel te snel na de dood van zijn vrouw en zij heeft eigenlijk al jaren geleden besloten dat ze geen man in haar leven wil ...

Goed verhaal, leuke bijrollen van de vijf weesjes. Niet veel erotiek, maar passend bij het verhaal.

Beoordeling: 8
Nicole d.d. 14-01-2008

------------------------------------------------------------------------------------

Mwoah ... ik weet het niet met dit boekje. Het is niet echt mijn genre en daarom vond ik het niet zo fantastisch. Ik vind het maar niks dat slapen in de middle of nowhere en zelf eten vangen etc. Op zich wel een leuk verhaal, maar ik denk alleen hoe vies ze wel niet zijn tijdens zo'n reis. Dat is toch niet smakelijk?

Ik sla deel 2 en 3 dan ook maar over.

Saskia d.d. 08-02-2008

------------------------------------------------------------------------------------

Ik vond het redelijk goed. Er was alleen heel weinig spanning, slechts op het laatst, maar ik heb er toch van genoten!

Ik geef het een 8,5.

Denise d.d. 07-12-2008

------------------------------------------------------------------------------------

Amerika 1879. Na de brutale moord op zijn vrouw en ongeboren kind, wil ex-Texasranger Rafe Bodine wraak nemen op de daders. Op zijn zoektocht komt hij Emmaline St. Joseph tegen die met vijf weeskinderen op weg is naar California. Hij komt hen te hulp.
Het verhaal op zich vond ik goed, de kinderen vond ik heel schattig, zo met hun koppelpogingen om Emma en Rafe te laten trouwen. Erotiek was er, maar niet zo uitgebreid. Rafe hield dan wel niet passioneel van zijn vrouw, toch vond ik dat hij veel te snel wat met een andere vrouw begint.

Cijfer: 7,5

Martine d.d. 28-06-2012

------------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling