ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 27 apr 2024 13:16




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: CL 461 - De witte tijger
BerichtGeplaatst: 26 nov 2008 18:58 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 nov 2008 22:51
Berichten: 828
Woonplaats: Belgie
Dit boekje gaat als een stoomlocomotief. Het komt langzaam op gang, maar als de vaart er eenmaal inzit, gaat hij lekker (dialogen worden pittiger en er vormt zich af en toe flink wat stoom ) en met het eindstation in zicht neemt de vaart weer af. Ik had (gezien de achterflap) niet echt veel zin in het boekje, maar al met al viel het me reuze mee.

Mijn cijfer: 7

Petra d.d. 24-02-2004

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

De heldin is geweldig, normaal hou ik niet zo van die snauwerige, betweterige types maar Pauline is echt leuk en eigenwijs. De held is heerlijk en heel stoer (tijgerjager in India) en blijkt uiteindelijk iets heel anders te zijn (beetje Barbara Cartland einde, waar de held toch opeens rijk is, maar in dit geval doet het helemaal niets af aan het verhaal).

Mijn cijfer: een dikke 9

Karina d.d. 05-10-2004

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik vond dit echt een super boekje! Pauline is een geweldige onafhankelijke lieve vrouw en de held is ook superleuk. Het verhaal sleept je mee vanaf de eerste bladzijde en ik kon het boekje moelijk wegleggen. Ik ging ook helemaal meevoelen met de 2 hoofdpersonen.

Mijn cijfer: Hij krijgt van mij een dikke 9.

Marita d.d. 14-10-2004

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Een leuk verhaaltje. Het speelt zich voor een groot deel af in India. Pauline, zij wil niet trouwen, is op zoek naar avontuur. Dit vindt ze in India samen met de knappe Nate. Leest lekker weg, maar ik vind het niet héél bijzonder.

Ik geef het een 7,5.

Pareltje S d.d. 10-06-2008

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik vond dit eens wat anders dan wanneer het verhaal zich afspeelt in Engeland.
Ik heb er van genoten.

Mijn beoordeling: 8

Denise d.d. 03-01-2009

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

India 1893. Pauline Carrington is niet tevreden met een leven als dame, ze wil avontuur. Deze kans krijgt ze als ze tijgerjager Nathaniel Savidge ontmoet die net op jacht gaat. Verkleed als Indiase drager gaat ze met hem mee. Ze weet echter niet dat hij haar herkend heeft.
Ik vond dit een zeer goed verhaal. Pauline is een prachtdame die weet wat ze aankan. Nate is wat getraumatiseerd door de afwijzing van zijn vader en doordat de vrouw op wie hij ooit verliefd was met zijn broer is getrouwd. Nate is dan ook niet van plan zich nogmaals te branden, maar dat is buiten de vastberaden Pauline gerekend.
Sterke dialogen, het knettert tussen hen beiden en er zijn genoeg mooie erotische scènes. Er is ook wat spanning

Cijfer: 9

Martine d.d. 05-07-2011

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling