ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 29 maart 2024 14:48




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 26 nov 2008 18:53 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 nov 2008 22:51
Berichten: 828
Woonplaats: Belgie
Voor wie interesse heeft in de problematiek van de arbeidersklasse in het Engeland begin 19e eeuw, zal dit boek een uitzonderlijk genoegen zijn. Ik denk dat de ellende en de omstandigheden waarin deze groep werkte en leefde bijzonder goed wordt omschreven. Al met al vond ik het verhaal intrigerend genoeg om flink door te lezen, maar wie een romance of romantiek verwacht komt van de koude kermis thuis. Op blz 250 spreken de hoofdrolspelers van het verhaal elkaar nog steeds met u aan en hebben één enkele kuise kus gewisseld. In dit boek ligt de nadruk veel meer op de omgevingsfactoren dan op de romantiek.
Ik vond het best een leuk boek, maar voor een historische roman stelt het niet veel voor.

Mijn cijfer: 6

Petra d.d. 18-02-2004

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik vond het ook wel een leuk boek. Van romantiek of passie was weinig te bekennen. Anders dan met andere boeken waar een bepaald onderwerp verder wordt uitgediept vond ik dit toch niet saai. Dat formele gedoe tussen de hoofdpersonen paste ook wel in de verhaallijn. Het stoorde me nu niet. Bij sommige andere boekjes wordt er altijd erg lang doorgezaagd over bepaalde dingen om een zogenaamde spanning tussen de hoofdpersonen op te bouwen, maar het verhaal liep hier op zich wel goed en ja euh.... over doorzagen gesproken. Nou ja, wel een interessant boek, maar had weinig weg van een romantische en passionele hr.

Sabine (alias Romantic) d.d. 19-02-2004


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling