ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 27 apr 2024 09:34




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 26 nov 2008 18:48 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 nov 2008 22:51
Berichten: 828
Woonplaats: Belgie
In één ruk uitgelezen, terwijl het toch eigenlijk een beetje een standaard verhaal is.
Het gaat over Patience die de zorg op zich heeft van 9 weeskinderen. Ze worden hun huis uitgezet dus gaat ze op zoek naar een geschikt onderkomen. Die vindt ze ook, alleen is het huis niet te koop (de eigenaar is nét overleden) en ze zal dan ook naar de executeur van 't testament moeten gaan... en laat dat nou net haar voormalig echtgenoot zijn!
Aangezien Patience via een gemene streek 6 jaar daarvoor een huwelijk met deze Cass heeft afgedwongen is hij niet zo blij haar te zien (oooe als blikken konden doden). Hij weigert dan ook resoluut, Patience maar 1 uitweg overlatend.
De heldin gaat met huifkar, kinderen en bejaard personeel op pad, naar het dorp waar haar vader woont zodat de kinderen een dak boven hun hoofd zullen hebben.
En rarara, nog maar net op pad komen ze Cass tegen die hun helpt hun gestrande huifkar weer op de weg te krijgen. Patience doet hem dan een aanbod: als hij hun begeleidt zal zij de nietigverklaring ondertekenen.
En dan begint het pas echt! De broeiende blikken, de opmerkingen over en weer.. uiteindelijk vinden ze de liefde toch bij elkaar, maar dat gaat niet zonder slag of stoot...
Ik heb er zeker van genoten!

Mijn cijfer: 8,5

Nol d.d. 07-06-2005

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dit is een heel leuk boekje. Eentje waar ook de nodige grappige verwikkelingen in voorkomen.
Hoewel ik het eind wat minder leuk vind door zijn besluitloosheid (wat natuurlijk wel weer goed komt), daar knapte ik een beetje op af.
Verder vond ik het verhaal erg onderhoudend en zorgen de kinderen voor de nodige humor.

Mijn cijfer: 8

Maaike d.d. 07-06-2005

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Patience, een mooie, maar verwende dame, is tot alles in staat. Ze dwingt zelfs de knappe Cass Claxton onder bedreiging van een geweer haar tot zijn vrouw te nemen. Als haar doel is bereikt, St. Louis, gaan hun wegen uit elkaar.
Jaren later en uitgegroeid tot een nog mooiere vrouw, en met de zorg over negen weeskinderen, komt ze Cass weer tegen. Ze is dan ook stomverbaasd dat uitgerekend híj haar zou moeten helpen. Samen beginnen ze aan een lange reis met ieder een eigen doel voor ogen, maar of dat zo blijft ...

Een goed boekje dat je in no time uit hebt. Leuke dialogen, erg leuke momenten met de kids, ontroerende stukjes, goede erotiek ...

Mijn beoordeling: 8

Nicole d.d. 19-06-2008

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling