ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 28 maart 2024 16:51




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 26 nov 2008 18:21 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 nov 2008 22:51
Berichten: 828
Woonplaats: Belgie
Het verhaal is leuk, al is onze heldin niet echt een pittige tante en is onze held ook niet het soort robuuste held waar we zo dol op zijn. Eigenlijk is hij nogal een pechvogel (hij wordt 3 of 4 keer beschoten én geraakt) en een oplichter. Met de erotiek en de romantiek zit het helemaal goed in dit verhaal. Het enige nadeel vond ik dat ik constant het idee had dat er een voorgaand deel moest zijn, want er wordt veel verwezen naar voorafgaande gebeurtenissen. Een blik op de website van de schrijfster laat zien dát er inderdaad een voorafgaand deel is, maar deze is (nog) niet in NL verschenen. De (moeilijke) kunst van het schrijven van vervolgen is natuurlijk om de lezer een zelfstandig boek aan te bieden, terwijl je toch de link naar het voorgaande deel behoudt. Deze schrijfster is daar in dit boek dus niet echt in geslaagt.

Mijn cijfer: 7

Petra d.d. 06-06-2004

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik heb dit boekje vandaag gekocht en in een rap uitgelezen. Ik vond het verhaal leuk, als ik het effe weglegde kon ik 't niet laten 't toch weer op te pakken. De vrouw is inderdaad niet pittig en de man niet zo robuust, hij kan niet eens goed schieten en dat miste ik wel na die boeken van Julie Garwood te hebben gelezen. Het was wel een leuk verhaal.

Mijn cijfer: 7+

Hannie d.d. 10-06-2004

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

De scenes van hem als cowboy vond ik in ieder geval wel grappig. Vooral wanneer hij zich 's avonds verheugd op een sappige biefstuk (dat zal ze leren, die krengen).

Petra d.d. 06-06-2004

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Whahaha, klopt, dat stukje was wel leuk, maar hij had ook wel een lieve kant en ook wel zielige kant, zoals die keren met Joe. Hij had 't wel erg moeilijk in 't boek.

Hannie d.d. 10-06-2004

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik heb hiervan genoten. Hij lijkt soms wel echt een schietschijf voor pijn op sommige momenten. En zij, mmm, vol verlangen naar hem.
En de manier hoe ze die 3 kinderen adopteren. Vooral Joe. Het is echt wel erg dat zo een dingen in die tijd gebeurde.
Maar het is een zalig verhaal.

Amargith d.d. 34-11-2004

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Redelijk wat passie, ontspannend, maar geen echt sterke verhaallijn. Leuke hoofdpersonages, maar ze zijn niet krachtig genoeg.

Mijn cijfer: 6

Sara d.d. 12-07-2005


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling