ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 28 maart 2024 12:19




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: CL 588 - Sarahs passie
BerichtGeplaatst: 26 nov 2008 18:18 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 nov 2008 22:51
Berichten: 828
Woonplaats: Belgie
Alle ingrediënten voor een leuk en onderhoudend verhaal met humor en romatiek.

Mijn cijfer: 7,5

San d.d. 20-11-2005

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Wat een super leuk boekje. Na de twee draken die ik dit weekend al had gelezen, was ik super blij dat ik nu goed gegokt had. Alles zit erin, goeie dialogen, goeie erotiek, leuke held en heldin, leuk verhaal met een verrasend plot. Kortom, een leuk boekje.

Mijn cijfer: 8,5

Mascha d.d. 23-01-2006

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Tja, ik vond het niet veel, eerlijk gezegd. De dialogen kwamen vaak gemaakt over (zo van: er moet wat te kibbelen zijn, dus dan kibbelen ze, ongeacht of het ergens op slaat). Sarah's aversie tegen het huwelijk had wat beter uitgediept mogen worden, zodat het duidelijker werd waarom ze Alex (van wie ze beweert zielsveel te houden) afwijst wanneer hij haar ten huwelijk vraagt. Bijzonder aan dit verhaal is wel het tijdstip waarop ze elkaar de liefde betuigen, niet helemaal aan het einde, maar al veel eerder. Het 'mysterie' rondom de aanslagen op Alex is ook wel aardig gevonden, dus een aantal aardige elementen heeft het verhaal wel. Het knettert en knalt gewoon niet, dat is het eigenlijk. Er is weinig humor of spanning om dat gebrek aan te vullen, dus blijft over een - in mijn ogen - aardig verhaal.

Mijn oordeel: Aardig

Petra d.d. 26-01-2006

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dit boek was een verademing na de boeken van Teresa Bodwell, eindelijk weer mijn genre Londen 1823.

Het was niet een superspannend verhaal. Ik vond de manier waarop ze elkaar leren kennen wel heel erg leuk. Een leuke naaktscène in een meertje!

Sarah pikt eigenlijk de aanstaande verloofde van haar nichtje Caroline in. Caroline wordt als zo`n verschrikkelijke draak weggezet dat het niet anders kan dan dat Alex verliefd op Sarah wordt.

Ik vond het erg leuk dat de twee al vroeg in het verhaal verliefd op elkaar worden (met alle scènes daarbij . Jammer dat Sarah slechte ervaringen heeft uit een eerder huwelijk. Hierdoor wil ze nooit meer trouwen en zich overgeven aan een man.

Alex krijgt vreemde ongelukken en ze komen er al snel achter dat iemand het op hem gemunt heeft. De uiteindelijke ontknoping is onverwacht.

Beoordeling: Erg leuk verhaal, geen topper.

Cijfer: 8,0.

Saskia d.d. 16-02-2007

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Het is een leuk verhaal, maar niet super. Zij weet echt niet wat ze wil. Ze houdt wel van hem, maar echt niet om met hem trouwen. Uiteindelijk wordt ze daar toch toe gedwongen.
Het heeft iets met haar overleden echtgenoot te maken dat ziet niet weer wil trouwen, maar het wordt niet echt duidelijk verwoord.
De aanslagen op Alex vind ik zelf niet echt goed beschreven eigenlijk. De manier waarop dat geschreven is, weet je eigenlijk al dat het levensbedreigend is. Hij komt er eigenlijk best makkelijk vanaf. Maar wat wel goed was, was dat je echt niet zeker wist wie het op Alex gemunt had.

Bijrollen: Je gaat echt een hekel krijgen aan het nichtje van Sarah. Het is een ongelooflijk verwend kreng en alles moet op haar manier gaan, anders breekt de hel los!

Cijfer: 7,5.

Chantal d.d. 16-06-2008

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling