ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 28 maart 2024 22:42




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 14 feb 2012 21:10 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 nov 2008 22:51
Berichten: 828
Woonplaats: Belgie
Ik vond dit een draak van een boek. Ik haat boeken waarin het stel de hele tijd ruzie heeft om flauwe misverstanden. Ze verontschuldigen elkaar de hele tijd, maar dan gebeurt er weer iets waardoor ze weer niet met elkaar praten. De huwelijksnacht wordt pas op pagina 275 geconsumeerd, dus van enige spanning en passie in dit boek is geen sprake. Dan komt er nog een gestoorde ex-minnares om de hoek kijken en een of andere lord die verliefd is op Faith en een beetje vreemd doet.

Op zich is Gareth wel een lord met zijn hart op de juiste plek. Hij wil trouwen uit liefde en is wel teder en lief op de momenten dat hij haar niet uitscheldt of opsluit. Faith
wordt een ijskoningin genoemd, maar heeft eigenlijk een trauma uit haar verleden te verwerken (wat vervolgens het hele boek niet wordt genoemd, behalve in het laatste hoodstuk).

Cijfer: 6

Deel 1 vond ik ook al niet super, daarin was de heldin wat te koppig om het koppigzijn en was er ook een vergezocht complot.

Saskia d.d. 13-10-2010

----------------------------------------------------------------------

Hóe vaak ik het zinnetje 'ze beet zacht op haar lip' niet heb gelezen, is op twee handen niet te tellen!

Gadverdamme! Wat een onbenullig verhaal zeg! Hij valt wel een beetje mee, maar zij is een trut van het zuiverste water!

Je verwacht zéker iets meer als je de kaft hebt gelezen: Sinds ze ongewild getuige is geweest van een vrijscène (...) weet ze zeker dat ze romantiek wil, maar niet méér.
Dat laatste heeft mij op het verkeerde been gezet. Ik kap er dus mee en het boekje komt op de 'weggeefstapel'! Inderdaad een draak van een boek! En zónde, al dat vertaalwerk!

Ze krijgt trouwens op AAR een D en een C+ toegedeeld, dat zegt al een hoop...

Hanny d.d. 31-12-2010

----------------------------------------------------------------------

Zo erg vond ik het niet, maar het is ook geen toppertje...

Over Gareth, die van een grote losbol in een serieuze markies met veel verantwoordelijkheid is veranderd, vind ik het een beetje te ‘ladida’ om over te lezen.
Faith is een serieus typetje dat op een wijze in het huwelijk wordt gedwongen die ze nooit had gewenst... Uitgerekend zij moet trouwen om haar voor een groot schandaal te behoeden.
Jammer genoeg zijn er wel erg veel misverstanden waardoor het allemaal iets minder wordt.
Maar ik vond het weer leuk om alle bijfiguren weer in dit boekje tegen te komen en ben zeker benieuwd hoe het verder gaat met deze prachtige zussen!

Beoordeling: 6+

Nicole d.d. 13-01-2011

----------------------------------------------------------------------

Gareth Lloyd en Faith Ackerly moeten trouwen, nadat ze betrapt zijn op een kus. Ze hebben beiden het gevoel dat hun huwelijk wel zal slagen. Ze passen goed bij elkaar. Maar dan bemoeit Grace, Faith’s zus, zich ermee en worden ze afstandelijk tegenover elkaar. Dan zijn er nog wat misverstanden en verlaat ze hem.
Het is een nogal eentonig verhaal. Als ze zouden praten was alles direct opgelost, maar ja, dan was er ook geen verhaal. Op het einde is er nog een niet geslaagde poging tot wat spanning. Te weinig erotiek.

Beoordeling: 7

Martine d.d. 14-09-2015

----------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling