ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 27 apr 2024 18:27




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: CL 960 - Verleid me niet
BerichtGeplaatst: 02 mei 2012 19:52 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 nov 2008 22:51
Berichten: 828
Woonplaats: Belgie
In dit boek was ik al een tijdje geleden begonnen en toen las ik het niet meer. Maar nu had ik eindelijk weer zin om te gaan lezen, dus ging ik verder in deze.
Lucien is een stijve hark, althans dat lijkt hij vooral in het begin. Hij houdt zich heel erg aan beloftes, wat positief is, maar verder heel veel bijzonders is het niet. Later komt hij pas los.
Zoë is heeeeeeel anders. Een beetje losbandig, maar dat komt ook door die 12 jaren in het harem, die niet zo prettig waren. Ik vind dat hier toch te vaak naar terug verwezen wordt. Ik weet niet, ik vond het een beetje irritant dat ze zei dat ze dingen kon omdat ze het daar geleerd had. En dat dan heeeel vaak.
Het verhaal is eigenlijk een beetje saai. Lucien (die overigens telkens Marchmont wordt genoemd) wil eigenlijk niks met haar te maken hebben, maar valt uiteraard wél voor haar. Dus als wordt voorgesteld dat Zoë andere mannen ontmoet, valt dat feestje dan ook een beetje in het water.
Het verhaal kabbelt een beetje voort, uiteindelijk gebeurt er nog iets spannends en zijn ze uiteraard eeuwig gelukkig.

Wel leuke bijrollen van de hysterische kamenier van Lucien (waar hier en daar wel wat over gezegd wordt) en de irritante zussen van Zoë.

Geen hoogvlieger: dus een 6,5 van mij.

Alicia d.d. 22-08-2011

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dit verhaal heb ik in het Engels gelezen. Ik vond die niet zo slecht dat ik er maar een 6,5 zou geven. Het irriteerde me bijvoorbeeld niet dat er regelmatig werd verwezen naar de (weliswaar ietwat onwaarschijnlijke) haremjaren. Ik herinner me dat Zoë graag wegliep als kind en op die manier soms in hachelijke situaties terechtkwam.
Er zijn inderdaad ook enkele kleurrijke bijfiguren.

Van mij krijgt het een 7,5.

Marleen d.d. 22-08-2011

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Het is een apart verhaal. Zoe’s ervarigen hebben haar niet klein gekregen. Ze is gevat, neemt geen blad voor de mond, ze is een levendig personage.
Lucien is blij dat ze weer terug is en al snel krijgt passie de overhand. Ze trouwen dan ook al snel. Er zit naar verwachting genoeg erotiek in het verhaal. Het wordt ook wat spannend naar het einde toe. Een geslaagd verhaal.

Cijfer: 8

Martine d.d. 23-09-2014

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling