ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 28 maart 2024 22:03




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 26 nov 2008 18:05 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 nov 2008 22:51
Berichten: 828
Woonplaats: Belgie
Zwak verhaal, er zit geen romantiek in, geen emoties, geen erotiek, de dialogen vallen tegen, wel interessante nevenpersonages. Het boek kon me niet boeien en verdient slechts een 2 voor de moeite.

Hebben jullie dat ook dat je het spijtig vindt, dat de man waarmee het zwangere hoofdpersonage uit noodzaak trouwt uiteindelijk altijd sterft? Deze man is zo verliefd dat hij trouwt met haar wetende dat ze niet alleen zwanger is van een ander maar ook nog eens verliefd is op de vader van het kind.
Blijkbaar hebben de schrijfsters geen andere optie dan die man dan te laten dood gaan. Natuurlijk kon men in die tijd niet zo makkelijk scheiden, maar wat zouden eventuele andere mogelijkheden zijn?

Martine d.d. 23-12-2008

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik heb deze ook al lang geleden eens gelezen en ik herinner me dat ik Jeremy zo'n kl***k vond, omdat hij haar in de steek liet.
En inderdaad haar brave man sterft en uiteindelijk komt Jeremy terug.
Ik vond deze ook niet zo goed.

Ladybug d.d. 23-12-2008

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik vind het wel eens leuk om over die periode te lezen, maar dit verhaal vond ik toch echt niet goed.
Het las wel redelijk, maar daar is ook alles mee gezegd.

Ik geef het toch nog een 6,5

Denise d.d. 02-03-2009

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling