ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 27 apr 2024 14:12




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 26 nov 2008 17:55 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 nov 2008 22:51
Berichten: 828
Woonplaats: Belgie
Dit is wel een héél bijzonder boekje. We hebben hier namelijk te maken met een vrouw met ballen (excuseer mijn taalgebruik) en een man die een tikkie verwijfd is. De omgekeerde wereld dus en een vrouw naar mijn hart.
Zij is hem op elk gebied te snel af, is beslist geen bange maagd en heeft haar bekkie klaar.
Hij valt van de ene verbazing in de andere (gewend als hij is aan Engelse Lady's), maar doet zijn uiterste best om haar wat tegengas te geven.
Het is de schrijfster goed gelukt hem tot leven te brengen. Zonder zijn mannelijkheid aan te tasten zie je hem als het ware voor je in de protserige kleding uit zijn tijd. Ook zij is heel geloofwaardig en valt nergens uit haar rol.
Het boekje bevat veel humor (hij is nogal snel op zijn teentjes getrapt en zij doet haar uiterste best om die met olifantenvoeten te raken ), veel erotiek en leuke dialogen.
Het boekje bevat echter ook lange stukken tekst en erg veel scheepvaarttaal.
De bijfiguren zijn ook erg leuk (haar familie en bemanning, zijn bediende) en het verhaal kent werkelijk een zinderende finale (een zeer goed beschreven zeeslag).
Vanwege die lange lappen tekst niet beregoed, maar toch echt wel heel erg goed.

Mijn cijfer: 8+

Petra d.d. 04-07-2004

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik vond deze leuk om te lezen. Vooral omdat zij haar op haar tanden heeft.
Er wordt wel veel verteld over hoe het op het schip gaat, dit vond ik persoonlijk niet zo boeiend.
Hij is eerst wat een watje, maar hij komt later in het boek wel los.

Mijn cijfer: 7

Jacquelien d.d. 14-07-2004

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Wauw, wat een boekje zeg. Het gaat niet zomaar over een held en heldin. Nee hoor, Juliet is een vrouw die haar mannetje wel staat. Ze moordt net zo makkelijk als haar mannelijke bemanning, maar dat moet natuurlijk ook wel. Ze kan geen lady zijn als ze kapitein is van een kaperschip.
De held, Varian, is in eerste instantie een beetje verwijfd en valt van de ene verbazing in de andere. Gelukkig draait hij snel bij.
De dialogen zijn spetterend, de erotiek is goed en er zit zeker humor in. Het verhaal eindigt met een spetterende finale. Er zit veel tekst in over schepen en dat vond ik echt super om te lezen.
Een abosolute aanrader om te lezen.

Mijn cijfer: 9

Mascha d.d. 12-03-2005

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Fantastisch!!!! Ja, echt Super.
Zo leuk als een vrouw kapitein is van een kaperschip. Die hele familie.... onwijs gaaf, ik zag het helemaal voor me (twee broers en dan die vader en moeder).
Varian vond ik ook leuk hoor. Hij kon in ieder geval best wel aan haar tippen (kun je nagaan...).

Mijn cijfer: 9

Ernestina d.d. 29-03-2005


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling