ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 29 maart 2024 15:23




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Als rozen weer bloeien
BerichtGeplaatst: 30 nov 2008 12:14 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 15 nov 2008 15:59
Berichten: 853
Zeer mooi boek. Een meisje wordt door haar drankzuchtige vader verkocht aan een geheimzinnige kasteelheer, die dood gewaand wordt. Hij draagt een soort muts/masker en een bepaalde kledij zodat zij niets van hem kan zien. Ik ga de plot niet verklappen, maar mijn favoriet nr. 2.

Mijn cijfer: 9

Wuiffie d.d. 20-02-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Jaa, deze is heel bijzonder! Ik heb een aantal keer van dit boek genoten!

Sandra d.d. 20-02-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Ik heb het boek gekocht, al hebben ze het bij ons in de bibliotheek ook. Dat is niet van mijn doen, want dat is in mijn ogen (aangezien ik m'n boeken zelf moet betalen met m'n zakgeld) geldverspilling. Maar het was zo goed, dat ik de mogelijkheid om het zelf te hebben niet kon laten schieten...

Mijn cijfer: 9

Saraatje d.d. 21-02-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Oké, ik zit nog altijd zonder nieuwe boeken, dus ben mijn oude aan het herlezen. Mijn lievelingsboek na Shanna is echt Als rozen weer bloeien.
Zo een prachtig romantisch verhaal. Vooral de strijd die Christopher moet leveren om haar tot de zijne te maken. Ik leef telkens ook weer zo mee met haar, gewoon de ene ramp na de andere overkomt haar. Ik vind het dus een heel romantisch origineel verhaal.

Mijn cijfer: 9

Jodi d.d. 25-10-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Dit is ook een van mijn lievelingsboeken. Ik heb het ook al vele malen herlezen.

Inge d.d. 25-10-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Deze staat bij mij hoog in mijn top 10 (als ik die zou maken). Absoluut een geweldig boek. Persoonlijk vind ik deze beter dan Shanna. Ik hou wel van gemaskerde helden. En vooral het feit dat hij zich moet voordoen als een ander om de vrouw van zijn hart voor zich te winnen. Heerlijk boek.


Mijn cijfer: een dikke 10!!!

Karina d.d. 26-10-2004

--------------------------------------------------------------------------------

* Zucht *, wat een mooi boek, ik blijf het herlezen.

Nol d.d. 27-10-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Ik vind dit een erg mooi boek. Ik erger me altijd aan Chris. Ik vind het niet leuk hoe hij haar bedriegt. Aan de andere kant is het natuurlijk schattig dat hij zo veel voor haar over heeft.

Jilly d.d. 27-10-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Dit is mijn eerste historische roman die ik ooit gelezen heb en toevallig heb ik hem van de week nog eens gelezen. En ik blijf zeggen dat het een geweldig romantisch boek is!!!

Kaantje d.d. 28-10-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Absoluut een van mijn favoriete boeken!!!
Dit is dus duidelijk zo'n boek, dat wanneer je begint je ook gemakkelijk door blijft lezen. Ik heb hem nu al 3 keer gelezen en daar komen vast nog een aantal keren bij!!!

Realynn d.d. 30-10-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Wat een heerlijk boek, ik heb van elke bladzijde genoten... maar oooh, wat duurde het toch lang voordat die eerste kus er kwam. Qua romantiek was Chris toch wel een heerlijke man, ik heb zitten zwijmelen om zijn woorden.
De verhaallijn deed me denken aan een sprookje dat ik nog van vroeger ken... Koning Lijsterbaard van de gebroeders Grimm. Het meisje word ook op dezelfde manier misleid... romantisch toch?

Mijn cijfer: 9

Joly2 d.d. 31-10-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Ik vond het ook een schitterend boek. Ik vond het boek wel wat weg hebben van Beauty and the Beast.
Ik vond het superromantisch hoe hij de heldin voor zich heeft weten te winnen. Verder vond ik het een goed verhaal.

Mijn cijfer: 8,5

Mascha d.d. 01-11-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Wat een geweldig boek, ben helemaal verliefd op Cristopher Seton!
En Erriene is ook helemaal geweldig, al vond ik het wel erg dat haar vader haar gewoon verkocht tijdens een "veiling".
Maar ja, eind goed al goed.
Ik heb wel het gevoel dat Kathleen Woodiwiss een voorliefde heeft voor stoere zeekapiteins! Maar die van haar mogen er dan ook wezen!

Mijn cijfer: 9

Hanane d.d. 17-11-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Ik vind het een érg origineel verhaal. Heel goed door Woodiwiss in elkaar gezet. Een dubbele held waar een samensmelting van zo bij mij mag komen. Stoer, charmant, lief, zorgzaam en, als ik het boek vrij mag interpreteren, geniet van koude douches.
Een heldin zoals ik ze ook graag zie, mooi, pittig, een tantetje met af en toe behoorlijk haar op de tanden.
Ik had wel lol om de kleine wending in het verhaal over Haggard, had ik echt niet verwacht.
De bijrollen vind ik ook leuk beschreven, niet te langdradig, en zeer vlot lezend.
Het enige wat ik mis, is de Epiloog. Ik hou van verhalen met epilogen. Vaak wil ik nog net iets meer weten dan de schrijfsters schrijven. Ik had nog graag willen weten hoe het met Farrel was afgelopen, en of het een jongen of een meisje zou worden, dat soort dingen.
Voor mij dus een boek om voor een tweede keer te lezen.

Mijn cijfer: 8,7 (ik vond een 8,5 te laag en een 9 te hoog)

Anne-Marie d.d. 20-11-2004

--------------------------------------------------------------------------------

In één woord »»» GE-WEL-DIG!
Echt, ik heb zo erg genoten van dit boek, de personages zijn om van te smullen. Christopher is echt pfietfieuw!!! En Erienne laat zich er niet zo gemakkelijk van af brengen.
Wat een schoft van een vader, en gelukkig was het goedkomen met hem. En een schattige broer had ze. nadat hij gestopt was met roken.
Ik heb hem voor de ²e keer gelezen en hij was weer een vette topper!!!
Zeker eentje die ik weer eens ga lezen in de toekomst.

Mijn cijfer: 9

Hannie d.d. 05-03-2005

--------------------------------------------------------------------------------

Laat ik hem nou net deze week ook voor de zoveelste keer gelezen hebben! Ik genoot weer opnieuw....alhoewel ik wist hoe het af liep had ik het elke keer weer te doen met die arme meid als ze schuldgevoelens had tegenover Stuart, ik had op een gegeven moment zelfs weer een brok in m´n keel... er zat ook goeie humor in.

Mijn cijfer: 9

ILove d.d. 05-03-2005

--------------------------------------------------------------------------------

Waarschijnlijk had ik na alle goede beoordelingen te hoge verwachtingen van dit boek. Vanaf het begin was me al duidelijk wie Lord Saxton was, dus wat dat betreft was het verhaal niet verrassend. De rest van het verhaal vond ik wat mat, maar wel leuk om te lezen. De ommekeer van de broer vond ik leuk gevonden. Zeker geen slecht verhaal, maar ik had er meer van verwacht.
Al met al heb ik er wel van genoten.

Mijn cijfer: 7,5

Hélène d.d. 31-03-2005

--------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling