ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 28 maart 2024 18:40




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Vrouwe van Llyn
BerichtGeplaatst: 30 nov 2008 00:10 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 15 nov 2008 15:59
Berichten: 853
Ik had het boek gezien in de ECI-gids, maar ik was niet meteen verkocht. Een vriendin heeft het me een tijdje daarna geleend, zij zei dat het erg mooi was en jeetje, wat had zij gelijk zeg!
Het is niet een typisch HR-verhaal. De liefde komt al vrij snel en je volgt de hoofdpersoon (en de relatie dus) tot het letterlijke einde. Het levensverhaal van de hoofdpersoon is echt schitterend en eigenlijk ook wel wat tragisch, met name de geschiedenis van haar kinderen...
Wat ik wel een beetje vreemd aan het boek vond is dat het boek gaat over een vrouw die vanuit onze tijd in de middeleeuwen terecht komt (op zich heb ik daar geen problemen mee) en dit wordt in principe prachtig gebruikt, maar er komt helemaal geen antwoord op de vraag wat er in deze tijd gebeurd... Heel frustrerend, maar misschien dat de schrijfster daar haar tweede boek aan wijdt!

Mijn cijfer: 8- (erg mooi, maar toch niet helemaal volgens de vaste patronen)

Alayna d.d. 31-03-2005

--------------------------------------------------------------------------------

Ik vond dit ook een schitterend boek!
Wel wat anders als een andere HR, maar toch zeker net zo mooi! (op een andere manier dan...)

Sharon d.d. 31-03-2005

--------------------------------------------------------------------------------

Ook ik vond dit een mooi boek. Na een paar negatieve recenties heb ik het toch maar gekocht en ik heb er absoluut geen spijt van.
Ik heb wel een paar traantjes gelaten bij het verhaal over haar kinderen.
Ik ben ook benieuwd hoe het met die andere vrouw afgelopen is. Zou inderdaad leuk zijn om dat te lezen.

Kaakje d.d. 31-03-2005

--------------------------------------------------------------------------------

Ik vond dit een heel mooi geschreven boek. Ze blijft ook leuk tot het eind.

Ernestina d.d. 31-03-2005

--------------------------------------------------------------------------------

Ik vond 'm oersaai, heb 'm zelfs niet uitgelezen.

Leila d.d. 31-03-2005

--------------------------------------------------------------------------------

Ik vond er ook helemaal niks aan, ik heb het met moeite uitgelezen.

Mascha d.d. 05-04-2005

--------------------------------------------------------------------------------

Het is eigenlijk haar levensverhaal en het is geen echte HR, maar ik vond het een prachtig boek en heb ook menig traantjes gelaten.
Ik vond hem prachtig en heeft mij geboeid van begin tot eind.

Kanjer d.d. 05-04-2005

--------------------------------------------------------------------------------

Dit is geen smeulende knetterende liefdesroman, weing erotiek.
Deze roman beschrijft de hele levensloop tussen twee geliefden tot de dood, hun kinderen en diversen oorlogen met Engeland.
De eerste 120 blz. vond ik superfacinerend en heb ik ook verslonden. Wat verder in het verhaal wordt het hier en daar soms saai, maar door nieuwsgierigheid getroffen wou ik toch weten hoe het hun verder vergaat, en dan wordt het toch weer interessant.
Er komen wel verschillende treurige gebeurtenissen in voor en heb toen een paar traantjes geplend, maar hun liefde voor elkaar blijft bestaan.
Nu komt de vraag: is het boek de moeite waard?? Mijn antwoord is ja, voor iedereen die eens wat anders wil lezen.

Een cijfer geven doe ik niet, dat vind ik bij dit boek te moeilijk, maar zeker geen onvoldoende en ook geen uitmuntend.

Sonja d.d. 1505-2005

--------------------------------------------------------------------------------

Ik vond het ook een heel mooi, ontroerend en prachtig boek.

Mijn cijfer: 9

Dominique d.d. 14-06-2005

--------------------------------------------------------------------------------

Het is alweer even geleden dat ik dit boek gelezen heb, en wat ik me ervan herinner is dat ik dit wel een mooi boek vond. Even heel wat anders. De cover is ook erg mooi.

Terel d.d. 14-06-2005

--------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling