ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 28 apr 2024 23:18




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 03 dec 2008 18:40 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 15 nov 2008 15:59
Berichten: 853
Dit boek was op zich wel leuk, niet teveel.. ehm geslachtsdaden.. zal 't maar zo noemen.
Maar het einde was WEL slapjes... alsof BS geen zin had om 't verhaal verder af te maken, het kon wel wat romantischer eindigen en niet zo simpel met een geslachtsdaad, terwijl ze niet eens rouwt om haar nog niet zolang geleden gestorven echtgenoot. Jaja, dat is altijd zo geweest in boeken en nu ff niet, dus was wel wennen. Het boek was matig, het kon iig beter!

Mijn cijfer: 6-

Hannie d.d. 24-05-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Tja, gelukkig verschillen de smaken. Ik vond dit een geweldig boek. Allebei de echtgenoten zowel Angus als Colin stalen mijn hart en zij is zeldzaam dapper. Het einde had naar mijn smaak ook niet veel uitgebreider gehoeven. Na lange tijd heeft Fiona eindelijk haar rust in haar ouderlijk huis, helaas zonder haar grote liefden. Hoewel ze van Colin hield is Angus altijd DE man gebleven, maar de hoop op een leven met hem had ze allang opgegeven. Op het einde zien ze elkaar en is het zoals vroeger.
Ik vond het geweldig!!!

Sandra d.d. 24-05-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Ik ben eigenlijk helemaal geen BS-fan, maar toevallig vond ik dit boek keigoed en is het daarmee mijn absolute BS-favoriet. Net als Sandra viel ik ook als een blok voor beide heren en ging het me echt aan het hart toen Colin.... Het einde staat me niet meer zo helder voor de geest, maar die scene met Colin en een spiegel staat me in het geheugen gegrift ;-).

Petra d.d. 24-05-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Dit was het eerste boek dat ik van BS las. Anders lees ik Stephanie Laurens en Garwood. Ik vond het zeer spannend. Ik bleef me afvragen of Angus en Fiona elkaar ooit zouden terugvinden. Ik heb echt genoten van dit boek.
Op het forum vinden verschillende leden dat er overdreven veel seks en onderwerping in Small's boeken voorkomt. In dit boek vond ik dat niet zo terug. Ik wil beslist nog een boek lezen van Small.

Inge d.d. 09-08-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Verleid door de cover (ik vind hem prachtig) heb ik mijn tweede Small gelezen. Ook deze keer heb ik er weer erg van genoten. Wat een heerlijk boek. Zij is zeer zelfstandig en ópstandig en de helden zijn beiden om op te vreten. Hoewel het verhaal me veel aan "de vurige erfgename" deed denken vond ik het toch weer een zalig boek. Ik heb er zó van genoten dat ik nu een derde exemplaar van Small ga proberen, "als jij er niet was". Zo op de achterkant lijkt het een ander soort verhaal, dus ik hoop dat hij net zo goed is.
Het enige mindere aan de boeken van Small vind ik dat de vrouwen meestal meer dan 1 man hebben. Al vond ik het in dit boek niet hinderlijk.

Mijn cijfer: 8,5

Hélène d.d. 31-03-2005

--------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling