ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 28 maart 2024 17:44




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Olivia & Jai
BerichtGeplaatst: 03 dec 2008 18:17 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 15 nov 2008 15:59
Berichten: 853
Ik geloof dat we het erover eens waren dat dit boek wel binnen onze leescategorie valt. Sommige HR's zijn luchtig (Lindsey, Deveraux) en sommige vallen wat zwaarder op de maag (Small, Carroll). Dit boek is onvergelijkbaar.
Pinkte ik bij Bertrice nog wel eens een traantje weg, bij dit boek stroomden ze langs mijn wangen (maar goed dat ik veel in bad lees).
Hoewel de romantiek/erotiek in dit 700 pagina tellende boek niet op de voorgrond staat, is het die constante spanning waar je kippevel van krijgt. Die ene scene waarbij de remmen los gaan is het herlezen dan ook waard.
Bij Small krijg je bij de drama's soms een beetje het zogenaamde BLA BLA-gevoel, oftewel daar zijn ze weer! Dit boek was zo aangrijpend dat als ik het weglegde mijn stemming zich nog op het boek richtte (en die was voor een groot deel van het boek treurig). Het verhaal is gewoon verpletterend, met serieus onverwachte plotwendingen. Je gaat voor de volle 100% mee met de hoogtepunten en de dieptepunten. Als je een leuke gezellige romantische HR wilt lezen moet je deze laten liggen, maar als je hem te pakken krijgt en je durft het aan, dan zou ik de gok wagen.
Het boek gaat over haat en liefde en hoe dicht deze twee bij elkaar liggen en dan serieuze haat en allesverterende liefde.
In het boek vallen slachtoffers en zijn er geen echte winnaars, maar het is zo prachtig....... meeslepend...... gewoon echt lezen!

Mijn cijfer: een 10.... nee, wacht... dan toch een 10- vanwege het onzekere einde en wens voor wat meer bedactie, hij is zo mysterieus sexy dat het wenselijk (zweet) was geweest.

Sandra d.d. 29-07-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Met verbazing, ontroering en plezier dit boek gelezen. Zowel de Indiase gebruiken en de wil van de Engelsen botst nogal eens. Dat is ook waar het boek over gaat. In 1 week het boek uitgelezen. Heb hem voor € 1,75 bij de kringloopwinkel gekocht en ben er dus niet aan bekocht.
IN het midden van het boek wordt het wat langdraderig, maar als je daar eenmaal doorheen bent ga je door. Voor mijn gevoel had er echter wel wat meer romantiek in gekund.
Een aanrader voor een ieder die ook meer over de cultuur van een land wil lezen.

Mijn cijfer: 8

Shanna d.d. 13-04-2005

--------------------------------------------------------------------------------

Ik vond het ook een geweldig boek, alleen ben ik het er mee eens dat het midden een beetje langdradig wordt. Ze zien elkaar ook zo´n lange tijd niet.

Karin d.d. 15-04-2005

--------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling