ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 28 maart 2024 15:26




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 06 dec 2008 10:53 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 15 nov 2008 15:59
Berichten: 853
Ik heb het wachtwoord gekregen en gelijk alles uitgeprint. Een behoorlijke pak!
Het verhaal "Een andere wereld" heeft mij geboeid van begin tot eind. Ik ben blij dat ik alles in één keer heb gelezen en niet hoofdstuk voor hoofdstuk.
Mijn beoordeling: er ontbreek niets aan het verhaal. Ik ben niet kundig om een oordeel te geven over schrijfstijl, maar wel als lezer. Vind het uberhaub knap dat je zo'n mooi verhaal kan schrijven. Perfect!

Kanjer d.d. 28-12-2004

-------------------------------------------------------------------------------

Ik ben sinds gisterenavond eindelijk aan Een andere wereld begonnen en hem hem vanochtend uit gelezen. Erg leuk verhaal en erg vlot geschreven! Ik heb er van genoten!

Karin d.d. 14-02-2005

-------------------------------------------------------------------------------

Ik heb vanmiddag het wachtwoord van het e-boek gehad en ben direct begonnen. Ik kon alleen niet meer stoppen en heb het in één ruk uitgelezen.

Ik vind het geweldig dat het verhaal wordt verteld uit Nick zijn persoontje. Meestal is het omgedraaid. Verder is hij niet de krijger, maar zij. Het gekke is, dat dat hem geen watje maakt, het doet totaal geen afbreuk aan zijn imago (en ego!) Het speelt zich in deze tijd af en toch krijg je het 'historische roman' gevoel. Ik vond het een heerlijk boek met heerlijke mensen. Het zit gewoon supergoed in elkaar, het wordt niet langdradig en blijft spannend.

Mijn cijfer: Een dikke 10!!!!

Lovebird d.d. 12-11-2005

-------------------------------------------------------------------------------

Ik heb net Een andere wereld uitgelezen. Ik had gister het wachtwoord van Petra gekregen en nieuwsgierig dat ik ben, moest ik gewoon even een paar regels lezen. Die paar regels werden een paar hoofdstukken en voor ik er erg in had, was het verhaal al bijna uit! Wat ik misschien als klein minpuntje moet aangeven, het verhaal was redelijk kort. En ik vond het jammer dat het zo snel was afgelopen. Dit moet je eigenlijk lezen als compliment, het verhaal las nu eenmaal zo snel weg dat ik er geen genoeg van kon krijgen. Hij is heerlijk, zij is eigenwijs.

Mijn cijfer : Een 8,5

Alie d.d. 21-02-2006

-------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling