ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 27 apr 2024 21:03




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Vonken van hartstocht
BerichtGeplaatst: 03 dec 2008 16:29 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 15 nov 2008 15:59
Berichten: 853
Een schitterende roman. Zowel India als Schotland spreken me toch al aan, en dan nog in één en hetzelfde boek, dat vind ik helemaal geweldig. Eden is een eigenwijze tante en Hugh een heerlijk arrogante vent. Ik heb regelmatig het kippenvel op m'n armen gehad. Als dit soort emoties bij mij voorkomen, is het voor mij een teken aan de wand .....
Alle ingrediënten waar wij CD-sters van houden zitten er in. Wat mij betreft een aanrader!

Hanny d.d. 09-10-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Dit was destijds (een flink aantal jaren geleden) een van de eerste HR die ik bij de bieb heb gelezen. Ik viel meteen voor de vreselijk romantische cover, en na het lezen ben ik toch wel bij dit genre blijven plakken.
Goed boek, ik zal het zeker nog een keer gaan lezen!

Nol d.d. 11-10-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Ik was ooit begonnen aan een ander boek van ETM, maar had dat uit pure verveling, na een pagina of 100, weggelegd. Toen ik Hanny's beoordeling las dacht ik: há, die moet ik dus hebben.
Agge treurnis, ik kan het er niet mee eens zijn.
Ik heb me werkelijk verveeld (weer dus) bij deze ETM. Eindeloos gezever en gedoe. De hoofdpersonen konden me slechts bij vlagen boeien om dan vervolgens weer te vervagen in een brij van woorden.... zoveel woorden.
Geen humor, nauwelijks erotiek (om de boel wat op te fleuren), een langdradig verhaal.
In de dialogen waren de hoofdpersonen soms ineens leuk, maar er was maar zo weinig dialoog tussen de hoofdpersonen en dat was echt jammer.
Mijn inziens dus geen aanrader en een afwijkende mening.

Mijn cijfer: 6

Petra d.d. 24-10-2004

--------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling