ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 18 apr 2024 03:58




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 03 dec 2008 16:17 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 15 nov 2008 15:59
Berichten: 853
Een tijdje terug las ik mijn eerste Lowell: Vurige Onschuld. Ik vond hem meteen heerlijk.
Dit boek is het vervolg en gaat over de tragische broer (Case) van Hunter uit deel 1.
Lowell beschrijft in beide boeken leuke, hardwerkende, stoere vrouwen die als het moet heel heldhaftig zijn om vervolgens lekker uit te huilen bij hun held.
Die held heeft in beide boeken last van oogklepjes die op het einde wegvallen waardoor ze eindelijk de liefde krijgen die ze verdienen.
Natuurlijk de vrouwen dan ook.
Op de achtergrond loopt een ontzettend spannend verhaal over een rovende, moordende bende om het geheel compleet te maken.
Lowell weet een leuke vrijpartij ook zeer smakelijk in te kleden waardoor ik zeker op zoek ga naar haar andere boeken.

Mijn cijfer: 8

Sandra d.d. 28-10-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Dit verhaal gaat over Case Maxwell en Sarah Kennedy.
Het boek begint leuk in een grot met Case en Sarah. En vanaf dat moment begint hun relatie langzaam te ontwikkelen. De hoofdpersonen zijn leuk, Sarah is zorgzaam, lief, dominant over haar broertje, en als ze prikkelbaar is geeft ze constant bevelen. Case is ook lief, en denkt dat hij niet lief kan hebben, doodsbang om kinderen te verwekken, hard in zijn manier van doen maar zacht heel zacht van binnen.
Sommige dialogen in het verhaal zijn gewoon dolkomisch, zoals toen Connor (broertje van Sarah) een revolver pakte om samen met Case te oefenen, en vervolgens dit zei:
'Welke heb je uitgekozen?' zei Case.
'Deze. Je hebt hem zó uit de holster.'
Hij was niet verbaasd dat Connor de wapens had uitgeprobeerd. En hij was ook niet verbaasd dat Connor de snelste had uitgezocht.
'Je hebt hem er zó uit,' zei Connor onbewogen. 'maar als je hem afvuurt, gebeurt er weinig. Hij maakt net zoveel herrie als een scheet in een orkaan.'
De humor in het boek is net genoeg, dus niet dat je constant in een deuk ligt en niet dat je denkt: Hm, ik vind er geen bal aan niets te lachen hiero. De spanning loopt hoog op als Connor ontvoerd word door de Cullpeppers, en zoals vele weten (in het boek dan) zijn die niet bepaald zachtaardig. Het is een origineel verhaal voor mij, ieder ander kan het standaard vinden. Het hangt er maar net vanaf wat jijzelf origineel vindt.
Er zijn hele leuke bijfiguren zoals Connor, Ute, Big Lola. Zij met z'n drieën en zitten constant maar te discussieren over alles en nog wat. En juist daarbij moet je gewoon lachen, want het ís gewoon grappig.
Dit verhaal is het zeker waard om herlezen te worden. Want ík raak het gewoon niet zat. En het blijft leuk en grappig.

Mijn cijfer: 9,5

Hannie d.d. 16-05-2005

--------------------------------------------------------------------------------

Dit boek is echt één van mijn favoriete boeken. Ik heb het al meerdere malen gelezen, maar het verveeld nooit! Ik ben het echt helemaal met je eens, Hannie!

Annabel d.d. 16-05-2005

--------------------------------------------------------------------------------

Ja, Case is echt een schatje. Ik vond hem al geweldig toen hij even in het boek van zijn broer voorbij kwam.
Ik ben wel gek op de cowboytijd omdat je er veel avontuur in kan laten plaatsvinden en het land lekker wetteloos is.

Mijn cijfer: 9

Karin d.d. 16-05-2005

--------------------------------------------------------------------------------

Ik heb dit boek ook een tijdje terug gelezen. Was er helemaal weg van!
Hoewel ik moet toegeven dat ik mij even ongemakkelijk voelde toen Big Lola over die sponsjes begon.....

Lieveke d.d. 16-05-2005

--------------------------------------------------------------------------------

Oooh, dit boek vind ik erg mooi! De erotische scenes zijn prachtig beschreven. De liefde tussen de hoofdpersonen lijkt echta diep te gaan omdat ze beide al heel wat ellende hebben meegemaakt en toch het geluk in elkaars armen vinden... zucht.

Jilly d.d. 17-05-2005

--------------------------------------------------------------------------------

Dit boek vind ik ook een juweeltje van EL!!! Een paar weken geleden opnieuw gelezen en inderdaad, hij was nog steeds geweldig.
Het verhaal heeft echt alles, van humor (net niet te veel of te weinig) tot spanning tot vlinders in je buik bij de liefdescenes, ja, ik kan niets anders zeggen dan...... FANTASTISCH!

JLoVe d.d. 21-05-2005

--------------------------------------------------------------------------------

Dit is een heel leuk verhaal dat vlot leest en boeiend blijft tot het einde. Er zit genoeg romantiek, humor en avontuur in. Zoals de zoektocht naar het zilver en de bende waarop Case het gemunt heeft, zijn spannend om te lezen.

Natuurlijk zitten er ook heel leuke personages in het verhaal.
Sarah, de heldin van het verhaal, is een hardwerkende en lieve vrouw die de zorgen van haar broer op zich neemt en Case, een stoere held die denkt dat hij niet meer kan liefhebben, maar stilaan toch zijn hart openstelt voor Sarah.
De nevenpersonages Ute en Lola zijn leuk, vooral Ute die alles voor Sarah overheeft. En dan is er Connor nog, de jongere broer van Sarah, die groot en stoer wil zijn en zijn zus wil beschermen, maar steeds door Sarah betutteld wordt.

Een minpuntje is dat het heel lang duurt voordat Case toegeeft dat hij ook van Sarah houdt, maar toch blijft het een zeer goed boek.

Fienemien d.d. 18-09-2009

--------------------------------------------------------------------------------

Eigenlijk denken we er hetzelfde over Fienemien!
Elizabeth Lowell schrijft erg goed, vooral haar dialogen vind ik een genot om te lezen. Ze beschrijft alles zo goed dat je het gevoel hebt dat je er zelf bij staat en daar houd ik van.
Case is de broer van Hunter en zijn verhaal wordt verteld in Vurige Onschuld. Dit deel van Case is prima los te lezen, hij verdient ook zijn eigen verhaal, maar ik vond het prettig dat ik het deel van Hunter ook had gelezen, waar Case ook in voorkomt. Zo wist ik al een beetje hoe hij inelkaar stak.

Mijn cijfer voor dit boek is een 9. Ik wil zeker proberen alle boeken van Elizabeth Lowell in mijn bezit te krijgen.

Annemiek d.d. 18-09-2009

--------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling