ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 29 maart 2024 11:51




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: De ongetemde bruid
BerichtGeplaatst: 03 dec 2008 16:16 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 15 nov 2008 15:59
Berichten: 853
Ik had dit boek al eerder gelezen, maar omdat ik nu van plan was de twee vervolgen te lezen, heb ik voor het eerst sinds lange tijd weer eens een boek herlezen.
Nou, dat was zeker geen straf. Een echte luchtige historische roman, heerlijk, heerlijk!
Zij is leuk, een tikkie timide maar wel met een krachtige persoonlijkheid en met een beetje vage bijzondere kracht. Hij is ook leuk, sterk, door het leven getekend, maar heerlijk verleidelijk, jammie.
Dit boek heeft een hoog erotisch/romantisch gehalte en op het einde (wanneer alle vazallen geschenken komen brengen voor Meg) werden mijn bladzijden nogal wazig vanwege de tranen in m'n ogen (en dat gebeurt me niet zo heel erg vaak).

Mijn cijfer: 7,75 (een beetje meer pit in de dialogen had er een 8 van gemaakt).

Petra d.d. 24-06-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Het boek was mooi, maar het einde was schitterend, tranen in mijn ogen.....
Het gaat over Lady Margaret en Sir Dominic Le Sabre. Zij wordt door de koning uitgehuwelijkt en hoopt daarmee vrede op haar land te verkrijgen.
Vanaf dag één denkt Dominic dat ze een minnaar heeft gehad (wat natuurlijk nooit zo is) en ze zijn het hele boek zo'n beetje daarover ruzie aan het maken.
Daarbij komt nog dat ze bekend staat als een genezer (witte heks) met een hele mythe daaromheen.
Klinkt een beetje vreemd zo, maar het is echt heeeeel mooi.
Goh jongens en het einde.... als ik het voor zou zeggen zou het zonde zijn, zo mooi. Gewoon lezen dus!

Mijn cijfer: 9

Sandra d.d. 07-11-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Wat een boek zeg, helemaal geweldig. Het is in één woord een schitterend boek. Sandra heeft al mooi verteld waar het over gaat, dus laat ik maar achterwege. Ik kan alleen maar zeggen; lezen dit boek, het is zeer de moeite waard.

Mijn cijfer: 9,5

Mascha d.d. 26-11-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Schitterend boek!!! Humor, romantiek en spannend vanaf het begin tot het eind.
Lady Margaret wordt uitgehuwelijkt door de koning aan een Normandische edelman Dominic Le Sabre. Haar vader (die haar vader niet is) en diens bastaardzoon proberen het huwelijk te saboteren. Uiteindelijk trouwen ze toch, maar hun relatie wordt op de proef gesteld. Jaloezie, wraak, maar ook ontrouwe bedienden maken zich meester van het stel.

Mijn cijfer: een dikke 8

Charivy d.d. 23-03-2005

--------------------------------------------------------------------------------

Geweldig! Ik heb genoten van begin tot eind.
Het is jammer dan Dominic Meg niet vertrouwd. Maar dat komt in de rest van het boek goed.
Verhaal loopt goed, spanning is goed! Aan erotiek miste je niets!
Kortom, voor herhaling vatbaar!!!

Mijn cijfer: 8+

Hannie d.d. 02-05-2005

--------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling