ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 29 maart 2024 16:08




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: In wilde verukking
BerichtGeplaatst: 03 dec 2008 16:15 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 15 nov 2008 15:59
Berichten: 853
Ik heb de drie boeken uit de Medieval Serie van Elizabeth Lowell achter elkaar gelezen en dit was voor mij toch wel de beste van de drie.
Oké, toegegeven, je moet even door dat magische gedoe met die jurk heenprikken en al die bijzondere gaven van bijna iedereen ook niet al te serieus nemen, maar het verhaal eromheen was grandioos! Ik heb Duncan, De Schotse Hamer, hier wel eens als meest geweldige man zien omschrijven, maar voor mij komt Simon toch wel heel erg bij die perfecte man in de buurt. Hij is wel niet zo snugger als hij wordt afgetekend (zelfs iemand die oliedom is, had kunnen begrijpen wat er met Ariane was gebeurd, maar goed, andere tijden, minder informatie over het onderwerp, etc.), maar hij is een supertrouwe, heerlijke vent (zijn baardje heb ik consequent weggedacht). Ariane is slim, moedig, begrijpelijk en gewoon een aardig mens.
Leuk is ook dat iedereen uit de twee voorgaande boeken echt een rol speelt in dit boek (dus niet alleen en passant wordt genoemd).

Mijn cijfer: 8,5

Petra d.d. 29-06-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Ik heb dit boek vandaag uitgelezen en poeh, het was me er eentje!!!!
Ik heb er zooo van genoten dat ik zelfs was vergeten te eten.
Ik vond het verhaal geweldig en zat ook echt in het verhaal. Dit is nu een van de beste die ik heb gelezen.

Mijn cijfer: 9

Hannie d.d. 09-07-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Zo, het derde deel heb ik net uitgelezen en het wederom een heerlijk boek om te lezen. Naar mijn mening is dit de beste van de drie.
Simon (broer van Dominic) trouwt met Ariane, maar ze is zo koud als ijs. De lezer weet wat er met Ariane is gebeurd en waarom ze zo reageert, maar het duurt behoorlijk lang voor Simon daar achter komt. Natuurlijk zit ook in boek de nodige magie in de vorm van een jurk. Heel erg leuk beschreven.
Simon is werkelijk waar een heerlijke vent (snor en baard heb ik constant weggedacht) en Ariane is een moedige vrouw die weet wat ze wil. Samen vormen ze gewoon een heerlijk stel.

Mijn cijfer: 9,5

Mascha d.d. 11-12-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Heel goed boek, in een paar daagjes uitgelezen. Het duurt inderdaad wel lang voordat Simon Ariane gelooft. En al die gaves van iedereen komen wel heel handig uit! Maar al met al een spannend boek; hoe het afloopt met de andere personen in het boek, de relatie tussen Ariane en haar vader, etc.

Mijn beoordeling: Heel goed

Monique d.d. 04-04-2005

--------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling