ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 28 maart 2024 11:53




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Vurige onschuld
BerichtGeplaatst: 03 dec 2008 16:14 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 15 nov 2008 15:59
Berichten: 853
Heel leuk boek, ook vooral het verhaal buiten de "romance" om. Er zou zo een film van gemaakt kunnen worden!
Viel niet tegen, na een boek van deze schrijfster, waar ik niet zo over te spreken was!

Mijn cijfer: 7,5

Monique d.d. 13-08-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Echt een geweldig boek. Van mij krijgt het een dikke 8!

Annabel d.d. 13-08-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Daar sluit ik me helemaal bij aan, Annabel.

Monica d.d. 13-08-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Ik ben het helemaal met jullie eens, wat een geweldig boek. Een dikke 8.

Mascha d.d. 14-08-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Gelukkig had ik op mijn vrije dag weer eens tijd om een boekje op te pakken, hij werd vervolgens pas neergelegd nadat ie uit was!
Het was een lekker boek, lekkere spanning. Alleen jammer dat het zo lang moest duren voordat de aantrekkelijke Hunter doorhad dat ie zich als een stomme muilezel gedroeg, maar ja, des te leuker is het dan ook wel weer als ie het eindelijk door heeft.
Zij is wel heel leuk, stoer dapper en met een héél kort lontje (maar met zo'n kerel was mijn lontje nog korter geweest).
Ik heb hem lekker weggelezen. Een leuk boek met leuke bijfiguren. Lang leve het Wilde Westen.

Mijn cijfer: 8

Sandra d.d. 02-10-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Ik vind dat het een juiste balans heeft tussen romantiek en tragiek. Er zijn romantische momenten, maar daar wordt gelukkig nooit het tragische verleden van zowel Hunter als Elyssa vergeten. Anders krijg je compleet onrealistische scènes.
Helaas, humor, ik neem aan dat ie wel aanwezig is, maar ik heb nooit zitten lachen, giechelen of wat dan ook. Hoogstens een mager glimlachje. Nochtans doet het geen afbreuk aan het boek. Het is immers meer een tragisch dan een humoristisch boek met de verhaallijn die de schrijfter heeft opgebouwd.
Het is overigens wel raar dat je over het verleden van Hunter meer te weten komt in het vervolg van dit boek, genaamd 'De flonkering van de liefde'.

Mijn cijfer: 8+

Sara d.d. 03-10-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Ik heb erg van dit boek genoten. De manier waarop de omgeving beschreven werd maakt dat ik er zelf zou willen zitten. Ik zag gewoon helemaal voor me hoe mooi de bergen daar moesten zijn met de vele waterbronnen.
Elyssa vond ik een leuke meid. Ze vecht voor wat ze wil en ze is bereid alles op te geven om haar ranch te redden. Hunter vond ik wat minder. Het feit dat hij zo'n lage dunk van vrouwen had viel mij tegen. Ik vond het jammer dat het zo lang duurde voordat hij inzag dat hij fout zat. Gelukkig werd hij wel een leuke vent toen hij eindelijk de waarheid inzag. En ach gezien zijn verleden kan ik hem wel begrijpen.
Na dit boek gelezen te hebben bleek maar weer dat EL een topschrijfster is. Ik kan dan ook niet wachten tot ik al haar boeken in mijn bezit heb!!!

Mijn cijfer: 8,5

Jilly d.d. 17-02-2005

--------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling