ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 28 maart 2024 21:47




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: CL 489 - Blinde liefde
BerichtGeplaatst: 26 nov 2008 10:15 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 nov 2008 22:51
Berichten: 828
Woonplaats: Belgie
Ik twijfel een beetje tussen goed en heel goed. Het is namelijk een heel leuk verhaal, hij is erg leuk en zij is, hoewel erg timide in het bijzijn van haar ouders, erg leuk bij hem. Het had van mij allemaal wat scherper gemogen, tijdens het lezen van het verhaal merkte ik een verwachtingsvol gevoel dat niet helemaal voldaan werd. Al met al een leuk boekje dat zeer zeker de moeite waard is.

Mijn cijfer: 7,5

Petra d.d. 09-03-2004

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Een leuk boekje. Ivy erft een huis, maar daarvoor moet ze wel een pakketje afleveren bij Auburn die zichzelf al 5 jaar in Wales verstopt. Hij is zeker niet de 'standaard' held, omdat hij een oog mist en littekens heeft over zijn gezicht.
Samen vormen ze een erg leuk koppel. Het is jammer dat ze bij haar ouders zo stil en teruggetrokken is. Haar broer is een leuk karakter en ik zou het leuk vinden als daar nog eens een boekje over komt.

Mijn cijfer: 8-

Mascha d.d. 28-01-2006

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Erg leuk boek, humor, intelligente hoofdrolspelers, de broer van Ivy is een erg leuke bijpersoon, de handicap van Auburn vond ik in dit boek niet storend overkomen, leuke twist is de reden waarom de gedwongen verloving niet doorgaat en op het laatst een leuke twist over de graaf van Stanhope.

Mijn cijfer: 9

Saskia d.d. 04-06-2006


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling