ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 27 apr 2024 14:17




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 03 dec 2008 16:12 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 15 nov 2008 15:59
Berichten: 853
Ik heb van de week bovengenoemd boek van JL in één ruk uitgelezen en boy-oh-boy, wat heb ik genoten! Heerlijk boek, knetterende dialogen, zalige onuitstaanbare vent, lekker pittige vrouw. Een boek naar mijn hart, een echte aanrader!

Mijn cijfer: 9+

Petra d.d. 21-11-2003

--------------------------------------------------------------------------------

Ruim tien jaar geleden heb ik dit boek voor het eerst gelezen en veel herinner ik mij er niet van. Aangestoken door het enthousiasme van Petra voor de boeken van JL, heb ik “Als een storm over de steppe” maar weer eens ter hand genomen. Over in één ruk, boeken gesproken zeg! Een echte roller coaster, laat je ook pas los als het over is. Met een flinke dosis humor geschreven, vooral de innerlijke stem van die (h)eerlijke helleveeg is een bonus. Dit boek steekt wat mij betreft, ver boven het middelmatige uit en is een echte TOPPER!!

Mijn cijfer: 9+

Priscilla d.d. 30-11-2003

--------------------------------------------------------------------------------

Ik heb dit boek een aantal weken geleden gekocht, een maand geleden ongeveer, en in die tijd heb ik het al zeker 5 keer herlezen. Heerlijk boek is het ! Ik vind het echt geweldig. Stomende ruzies met vaak als gevolg een vurige vrijpartij, schitterende dialogen (alhoewel die natuurlijk niet het belangrijkste zijn ). Mocht ik het een cijfer moeten geven, dan geef ik het op dit moment een 10.

Sara d.d. 08-02-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Ah wat een heerlijk boek zeg!
Een zeer koppige heldin en een al even vastberaden held. Pittige dialogen, een flinke dosis humor en heerlijke erotiek. Kan een boek nog beter?

Monica d.d. 02-03-2005

--------------------------------------------------------------------------------

Ik vind dit ook een goed boek. Een heldin die inderdaad erg koppig is en nog heel erg trots ook, en een held die ik steeds beter kon waarderen (ik vind het erg leuk dat de gevoelens van een man ook beschreven worden).
Het verhaal vind ik ook heel goed gevonden en leuk uitgewerkt. Leuke, pittige en humorvolle gesprekken. En de erotiek.....ach wat kun je daar nog over zeggen (ben benieuwd of dat drankje ook in het echt bestaat).
Soms heb ik aan het eind van een boek nog wel eens vragen, hoe zal het met die gaan enz. Dat had ik met dit boek niet. Een compleet verhaal dat leest als een trein.

Mijn cijfer: 8,5

Anne-Marie d.d. 02-03-2005

--------------------------------------------------------------------------------

Dit is een súper móói boek!!!! Ik heb mijn zusje gedwongen dit prachtige boek te lezen, want ze deed altijd een beetje kleinzielig over mijn passie voor HR's. Maar dat is na dit boek afgelopen.
Ze had het boek, nadat ze het gelezen, op mijn bed gelegd met een briefje waarop ze "Mina, echt een prachtig boek!" had geschreven. Ik heb haar zelfs overgehaald om nog een HR te lezen!

Mijn cijfer: 9+

Mina d.d. 03-03-2005

--------------------------------------------------------------------------------

Het was zalig. Heb er zo van genoten. Twee koppige karakters tegen elkaar. De spanning en vlammende ruzies..... mmmm.
Weer een super-aanrader!!

Mijn cijfer: 9

Amargith d.d. 16-03-2005

--------------------------------------------------------------------------------

Heerlijk boek! Ik heb hem net uit en het was weer een echte JL topper.
Het boek gaat over Katherine st john, ze is een pittige tante die echt voor zichzelf opkomt. Ik vind het altijd leuk om boeken te lezen over vrouwen die hun mannetje staan. De held in dit boek heet Dimitri. hij is een russische prins die katherine ontvoert. In het begin wilde ik echt z'n nek omdraaien omdat hij zo arogant was maar later vond ik hem toch wel om op te vreten.
het verhaal is heel afwisselend en ik heb me tijdens het lezen geen moment verveeld. Absoluut niet voorspelbaar. Echt een leuk boek.

Mijn cijfer: 8,5

Jilly d.d. 05-04-2005

--------------------------------------------------------------------------------

Vorige week dit boek weer gelezen en heb GENOTEN!!!! Dit is echt een van JL beste boeken.
Het verhaal is grappig, spannend, zeer zeker erotisch , maar ook voelde ik met hoofdrolspeelster mee. De hoofdrolspeler was zooooo knap dat het verboden had moeten zijn (gelukkig was het fictie) die zijn oog laat vallen op een grijs muisje maar die een geweldige pittige karakter heeft!!! Met een kreng van een tante en een bediende die elke keer de klos was. Ik heb zowel gelachen als een traantje gepinkt en hoewel het de 12e keer was dat ik hem las, het blijft een van mijn favo!!!!

Mijn cijfer: 9,8

JLoVe d.d. 06-04-2005

--------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling