ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 27 apr 2024 23:15




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Gestolen hartstocht
BerichtGeplaatst: 03 dec 2008 16:07 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 15 nov 2008 15:59
Berichten: 853
Jaja, ik ga als een trein door mijn Lindsey-boeken heen. Ik heb momenteel zoveel ongelezen boeken dat ik gewoon even vaart moet maken en door moet lezen en de boeken van Lindsey, die lees je in één adem uit.
Dit was wederom een heerlijk boek; zoals een echte Lindsey betaamt gevuld met knetterende dialogen en een leuk verhaal. Lindsey weet de spanning naar de hartstocht altijd bijzonder goed op te bouwen, maar wanneer het dan eenmaal zover is, dan komt de erotiek er wat bekaaid vanaf . Het einde van het boek vond ik wat langdradig en dat vond ik wel jammer. Maar al met al toch weer een topper.

Mijn cijfer: 8

Petra d.d. 23-01-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Ik heb het boek net uit. Ik vond er goede en veel humor in zitten. Twee hele sterke en ondeugende personages. Het blijft leuk tot het laatst.

Mijn cijfer: 8,5

Wuiffie d.d. 24-02-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Het is al enige tijd dat ik het boek gelezen heb (misschien moet ik het nog maar eens gaan halen bij de bib), maar ik vond het geweldig. Een koppige jonkvrouwe en een verwende edelman die in een stal moet gaan werken (wat ie nu niet bepaald leuk vond), met alle gevolgen van dien. Een heleboel vurige dialogen en niet te vergeten een hoofdrolspeelster die niet op haar kop laat zitten.
Met dit boek wordt volgens mij nogmaals bewezen dat Johanna Lindsey een geweldige schrijfster van historische romans is.

Mijn cijfer: 8

Saraatje d.d. 25-02-2204

--------------------------------------------------------------------------------

Dit was het eerste boek dat ik gelezen heb van Lindsey en het heeft me direct verslaafd gemaakt aan haar boeken.

Mijn cijfer: 8

Kaakje d.d. 25-03-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Het boek was wel leuk, maar ik vond dat om elkaar heen draaien van de twee hoofdpersonen een beetje vervelend. Vooral op het eind dus, heb ik wel vaker bij boeken. Hij vind haar leuk, zij hem, geen gezeur en happy ever after. Een beetje opbouw is leuk, maar op een gegeven moment wil je gewoon dat ze elkaar de kleren van het lijf scheuren ;-).

Mijn cijfer: doe maar een 7 (die scenes in de stal wil ik nog wel een 8- geven)

Sandra d.d. 07-04-2004

--------------------------------------------------------------------------------

GE-WEL-DIG boek, ik heb er weer ontzettend van genoten.
Devlin is echt een schatje, ik ben helemaal verliefd op zijn personage en Megan is tja, nieuwschierig en laat zich er niet onder brengen.
Erg leuk verhaal en ik heb er gewoon echt van genoten, woord voor woord.
Dit was de 2e keer dat ik hem las en ik weet zeker dat ik van de volgende keer weer zal genieten.

Hannie d.d. 25-01-2005

--------------------------------------------------------------------------------

Dit is echt een prachtig boek met heel veel humor en twee hoofdpersonages die elkaar goed aankunnen. Dit is ook een van mijn lievelingsboeken dat ik nog vaak zal herlezen.

Jodi d.d. 26-01-2005

--------------------------------------------------------------------------------

Heel leuk boek !!! En Devlin is heel ... wauw...

Er is heel veel humor en de spanning tussen Megan en Devlin is voelbaar (en indenkbaar...). Hoewel ze beiden nogal arrogant zijn, is het vaak komisch, bijv. hoe hij het niet kan geloven dat ze haar paard (een merrie dan nog) "sir Ambrose" genoemd heeft... Hoe zij hem niet kan ontslaan...

Het was lang geleden dat ik nog eens een boek van haar gelezen had, maar ik ga ze nog eens van onder het stof halen...

Mijn cijfer: een dikke 9

Ladybug d.d. 29-08-2008

--------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling