ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 27 apr 2024 19:00




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: In liefde gevangen
BerichtGeplaatst: 03 dec 2008 16:06 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 15 nov 2008 15:59
Berichten: 853
Heerlijk boek, Lachlan is een heerlijke vent en Kimberley komt steeds meer op gang. De dialogen zijn meer oneliners dan echte dialogen, maar desalniettemin leuk genoeg. Ik heb genoten van dit boek.
Dit boek is een vervolg op Gestolen Hartstocht.


Mijn cijfer: 8

Petra d.d. 04-02-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Hierbij ben ik het helemaal met je eens, ik heb ook wel een behoorlijk zwak voor Schotten..... die Hooglanden toch altijd.......

Mijn cijfer: 8

Sandra d.d. 27-02-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Heerlijk, weer een boek van JL. Dat is toch 1 van mijn favoriete schrijfsters. Ik was helemaal verrast dat dit het vervolg was op een boek dat ik ook heel leuk vond. En dit was minstens zo leuk! Aanrader!

Mijn cijfer: 8

Wuiffie d.d. 27-07-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Helemaal mee eens! Heb dit boek al een paar keer gelezen en hij blijft gewoon en toppper, toch wel een 8,5. Nee, maak daar maar een 9 van omdat het over een Schot gaat, alleen de naam Lachlan doet het al ;-).

Nol d.d. 27-07-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Ik kan niet anders zeggen dat je helemaal gelijk hebt. Ik vond dit ook een geweldig boek. Ik had het een paar jaar geleden al een keer gelezen, maar sinds kort heb ik hem zelf in huis samen met deel 1. Gewoon heerlijke boeken.

Mijn cijfer: 8,5 (voor beide boeken)

Mascha d.d. 27-07-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Ik vond dit ook een leuk boek van JH, maar ik was wel verrast dat Kimberley geen zeldzame schoonheid was, zoals heel veel van haar vrouwelijke hoofdpersonen.

Mina d.d. 06-08-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Ik vond dit een geweldig boek en heb het ook in één ruk uitgelezen!!
Goed verhaal met wat humor, romantiek een leuke pittige dame en een heerlijke stoere Schot.

Mijn cijfer: Een echte aanrader en krijgt van mij een dikke 9!

Hennes d.d. 22-08-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Ik heb het boek ook in 1 ruk uitgelezen: echt GEWELDIG!

Mijn cijfer: Ik vond het echt een dikke 9 waard!

Annabel d.d. 23-08-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Een top boek. Ik hoef niet te zeggen dat JL een fantastische schrijfster is, het is gewoon een feit.
Lachlan is zo lief! Dat had ik niet verwacht toen ik Gestolen Hartstocht las. En Kimberly tja... zij laat niet over zich heen komen! Ook Megan en Devlin kwamen veel in het boek voor.
Een leuk verhaal met een leuk einde! Kortom... een boek dat het lezen waard is!

Hannie d.d. 18-03-2005

--------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling